B-menneske, dagens planer & fint lys

Categories Mote

Altså, idag er det skikkelig høst i Kristiansand.. Ikke sånn fint-men-kaldt høst, neida – her snakker vi full STORM! Regnet blåser vannrett, trærne holder på å falle ned. Så ja, det frister greit lite å gå ut døra idag for å si det sånn.. Men, jeg har planlagt treningsdate med ei venninne om et par timer som jeg har gledet meg veldig til, så da er det bare å dra på seg regnjakka og satse på å overleve. 

Som jeg skrev, hadde jeg en sjukt lang dag igår, noe som resulterte i at jeg sov (helt) til 9 idag! I know, det er ikke veldig lenge for de fleste – men for meg er det faktisk 3 timer lengre enn jeg pleier å sove. Og det blir jo ganske mye sånn alt i alt, right? Planene for dagen er lagt. Jeg starter som sagt med treningsdate på et litt annet treningssenter enn jeg pleier å trene på, så følg med på instagram (@marievigebo) for det! Videre skal jeg prøve å få lest litt til eksamen, før jeg får besøk av lillesøster som skal spise middag her ikveld. Jeg tenkte å få filmet ferdig de siste klippene til videoen jeg holder på å redigere til dere, slik at jeg kan få publisert den i løpet av morgendagen. Wohoo!!

…Helt til slutt, vil jeg bare dele et par bilder som jeg tok i går kveld, før jeg dro hjem til familien. Jeg syntes lyset i leiligheten var veldig fint, og hadde rett og slett bare lyst til å knipse litt med favoritt-objektivet, redigere, og leke litt med lys og farger. Så her ser dere resultatet av det. Fiiin torsdag♥♥


OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset


Q: Hva syntes du om bildene? 

2 kommentarer

2 thoughts on “B-menneske, dagens planer & fint lys

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.