Ny uke, her er mine mål;

Categories Trening/helse


Jeg vil inspirere andre på en positiv måte!

Jeg vil spise masse frukt!

Jeg skal ha en bra treningsuke med masse overskudd, energi og glede!

Jeg skal bruke god tid på å nyte frokosten når jeg har litt ekstra tid.

Jeg skal være den beste utgaven av meg selv.

Jeg skal smile masse til de rundt meg!

Jeg skal gjøre det jeg vet er riktig og ikke la tankene vinne.

Jeg vil være mer ute i frisk luft og jogge en tur ute i naturen.

Jeg skal bli flinkere på å forberede matbokser til dagen.

Jeg skal gi alt i ny jobb.


 

Dette SKAL bli en såå bra uke – hvem er med meg?
 

24 kommentarer

24 thoughts on “Ny uke, her er mine mål;

  1. Du er så positiv og målrettet ! Ikke alle som klarer å eie den viljestyrken du har i deg! You go giiiirl <3

  2. Du er så positiv og målrettet ! Ikke alle som klarer å eie den viljestyrken du har i deg! You go giiiirl <3

  3. Du er så positiv og målrettet ! Ikke alle som klarer å eie den viljestyrken du har i deg! You go giiiirl <3

  4. Du er så positiv og målrettet ! Ikke alle som klarer å eie den viljestyrken du har i deg! You go giiiirl <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.