Alarm på en lørdag…?

Categories Trening/helse

Heii og goood lørdag, mine fine!

...06.30 i dag tidlig ringte alarmen, og det var på tide å stå opp. På en lørdag!?!? Ja, litt for sent i går kveld (natt) satt jeg og lillesøster å planla dagens trening sammen. Med en blanding av litt for mye energi, altfor mye latter og en himla motivasjon, skulle vi altså være på trening 07.30 i dag tidlig. Hørtes ut som tidenes plan der og da, men da klokken ringte på morgenen idag og øynene nesten ikke var til å åpne, var vi ikke like tøffe i kjeften kan du si.. MEN! Tro det eller ei, kom vi oss faktisk på trening, gjennomførte økta og var hjemme igjen før klokka var 11. Perfekt start på lørdagen sa du?

I skrivende stund sitter jeg i joggisen og ser på Tv. Jeg våknet nettopp fra en times powernap, og tror jeg burde lage meg litt kaffe før jeg sovner igjen.. Dagene blir lange når man står opp tidlig vett! Soving på dagtid er noe jeg egentlig aldri gjør – så det sier kanskje litt om hvor trøtt denne frøkna er idag! Anyways, nå må jeg faktisk komme meg opp av denne stolen og fortsette dagen. Jeg slenger med et par bilder fra dagens treningsøkt, da jeg for en gang skyld faktisk fikk tatt med meg kameraet – enjoy!

 

Q: Hva skal du bruke lørdagen på? 🙂

8 kommentarer

8 thoughts on “Alarm på en lørdag…?

  1. Imponert! Det virker alltid som en perfekt plan å dra på trening kjempe tidlig neste dag, helt til man våkner og er grisetrøtt! haha 😃

  2. Imponert! Det virker alltid som en perfekt plan å dra på trening kjempe tidlig neste dag, helt til man våkner og er grisetrøtt! haha 😃

  3. Imponert! Det virker alltid som en perfekt plan å dra på trening kjempe tidlig neste dag, helt til man våkner og er grisetrøtt! haha 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.