Flexetirsdag

Categories Trening/helse

Gjett hvem som har skaffet seg lader til maccen OG fikset kameraet!? Ahh, det er så sykt deilig å få orden på sånne irriterende “småting” som ødelegger. Anyway, jeg er back on track med både bilder og mac, så la oss juble for det og satse på at Maia har lært sin lekse denne gangen… Ellers har tirsdagen min gått i et helt fra jeg stod opp, til nå. Jeg startet dagen med litt bloggjobb, før jeg dro videre til byen med mamma for å fikse noen småting å gjennomføre ukas andre treningsøkt. Det ble ei god økt med fokus på rygg, triceps og mage. Løpegleden min har stoppet litt opp for tiden, noe som egentlig er sykt irriterende nå som jeg var så godt i gang, men sånn er det vell bare av og til. Man må igjennom noen dårlig perioder for å klare å nyte de gode! Jeg satser på at den er tilbake snart, så jeg får svettet litt på mølla igjen – elsker jo egentlig den følelsen!

 


Bag Nike – Headset KOSS – TreningsBH Nelly – Topp Nelly – Tights Casall – Sko Nike




Haha, la oss bare kalle det #flexetirsdag! Videre, er planen for kvelden å bare slappe av, la kroppen hvile, koke en kopp te og se et par episoder av KUWTK. Det er jo såå kaldt ute at det eneste som frister er ullteppe og senga. Brrr, norsk sommer på sitt beste…

Q: Hva har du gjort idag?

4 kommentarer

4 thoughts on “Flexetirsdag

  1. Så godt å få ordnet slike ting!
    Fine bilder 😊 Godt å komme inn under ullteppet på en slik “sommerdag”
    Ha en fin kveld!

  2. Så godt å få ordnet slike ting!
    Fine bilder 😊 Godt å komme inn under ullteppet på en slik “sommerdag”
    Ha en fin kveld!

  3. Så godt å få ordnet slike ting!
    Fine bilder 😊 Godt å komme inn under ullteppet på en slik “sommerdag”
    Ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.