Sånn her ser jeg ikke ut lengre!

Categories Hverdagen

Okei, jeg har innsett at det er litt for mye fokus på hvilken dag det er, her for tiden.. Jeg scrollet nedover bloggen tidligere idag og fant ut at 99% av alle innleggene jeg skriver, starter med at jeg snakker om hvilken dag det er og hvorfor akkurat den dagen er så sykt bra .. Hallo liksom, regner med de fleste av dere henger såpass med – skal skjerpe meg lover.

Anyway, I DAG er det lørdag (he he) og jeg skal snart til butikken for å handle litt mat til ikveld. Jeg får besøk av besteste Adine og vi er klar for en skikkelig jentekveld med god mat, film og lørdagskos. Perfekt lørdagskveld når regnet plasker ute – jeg gleder meg ♥ 
Åååh, jeg har en ting til jeg må fortelle dere, for igår kveld klippet og stripet jeg håret mitt!! Ubesluttsomme meg, angrer jo selvfølgelig på at jeg farget håret brunt, og er nå på vei tilbake til blondt igjen. I går var altså første skritt på veien mot blondine, og jeg er egentlig ganske fornøyd! Før/ etter bilder kommer på bloggen imorgen. Okei nå må jeg løpe bye

  

♥  LØRDAG – HELG – FRI – REGN – BESØK – FILMKVELD  ♥ 



Q: Hva er dine planer for kvelden?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.