Eksamenspause

Categories Hverdagen

Hei fineste dere🖤  
Hvordan har uken deres vært hittil? Ukene flyr og på lørdag er det søren meg 1.desember allerede. Hvor sjukt er ikke det? I skrivende stund ligger jeg i sengen å hører på julemusikk. Jeg kom nettopp hjem fra en tur ute med ei venninne. Som dere ser under her var vi på WB Samson på Løkka. Mitt nye favorittsted! Elsker stemningen der! SÅ good vibes. Det er viktig med eksamenspauser! Dra ut å møte ei venninne, kjøpe en kopp kaffe å gå seg en tur, lage seg litt deilig mat og se en episode av en serie. Hva enn som får deg til å slappe av. Jeg tenker å jobbe litt videre med eksamen nå. Eller, det har jeg vell egentlig tenkt å gjøre i et par timer, så å si at jeg “nettopp kom hjem” var vell å ta litt i heheh. Hvorfor er det så mye vanskeligere å konsentrere seg om ting man MÅ gjøre egentlig? Blogg, redigering av bilder, instagram, serier, youtube, podcast- ting jeg kan konsentrere meg om i timevis.  Men eksamen? Nei der stopper det opp før det i det hele tatt har startet. Irriterende greie det der! Jaja, jeg har bestemt meg for å gjøre litt i hvert fall. Alt er jo tross alt bedre enn ingenting og jeg vet jo at jeg får en god følelse etterpå, om jeg bare får skrevet ned et par setninger mer enn jeg allerede har. Det er som med trening, jobb og alt annet i livet. Det krever rett og slett en dose disiplin. Juleferie er motivasjonen. Husk på det folkens. Hver eneste dag er ett skritt nærmere ferie og desemberkos. La oss gi alt nå, og ta ferie med god samvittighet. 


Jeg og Tiffany har forresten en del planer sammen fremover, som jeg gleder meg veldig til å dele med dere. Denne jenta har en utrolig mentalitet og er et av de sterkeste, mest godhjerta menneskene jeg noen gang har møtt. Jeg gleder meg veldig til å introdusere henne for dere, og vi gleder oss til å fortelle dere mer om hva vi planlegger og jobber med. Det blir veldig bra og jeg tror dere vil like det. Så stay tuned, er det ikke det de sier? 🖤 

 

Q: Er du midt i eksamenstiden?

1 kommentar

1 thought on “Eksamenspause

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.