Jeg vil hjelpe deg!

Categories Trening/helse

Reklame | Eget firma

Heii dere, og god mandag 🖤 
Flere enn meg som er klar for ny uke? Jeg føler vi har kommet såpass langt inn i November nå, at vi begynner å snuse så smått på følelsen av 1.desember. Det er søøren ikke mange dagene igjen nå altså! Hvor motiverende er ikke det..? Siste innspurt på jobb, skole og med eksamen nå, så er det jul igjen. Da skal vi nyte, med goood samvittighet! Ahh verdens deiligste tanke. 

 Jeg føler virkelig det er altfor lenge siden jeg har skrevet noe som omhandler trening og helse på denne bloggen nå. Jeg ser nemlig at flere av dere leser gamle innlegg, både oppskrifter, treningsprogrammer jeg har delt, og innlegg om mental helse- noe jeg selvfølgelig setter veldig stor pris på at dere gjør! Likevel gir det meg et snev av dårlig samvittighet. For min del har fokuset på trening blitt lagt på hylla for en periode, noe som har gjort at motivasjonen for å dele treningsøkter, vise frem treningsklær, og dele treningsglede ikke har vært like lett. Men! Selvom jeg ikke trener styrke og kondisjon like mye som før, ønsker jeg jo å inspirere dere til å bevege dere! Trening er jo en av mine største hobbyer og interesser, og jeg brenner virkelig for at folk skal få oppleve treningsglede og alle positive gevinster det bringer med seg! Helt uavhengig av om jeg trener eller ikke om dagen. Alt i alt, tror jeg virkelig trening og fysisk aktivitet er nøkkelen til en glad, sunn, frisk og energirik hverdag- så lenge kroppen er i stand til å gjennomføre selvfølgelig.

👉🏻 Trening og fysisk aktivitet gjør tross alt at du… 
– …føler deg generelt gladere til sinns
– …reduserer risikoen for hjerte-og karsykdommer 
– …sover bedre om nettene og prestere bedre når det gjelder
– …bygger deg en sterk og velfungerende kropp som takler de utfordringene som måtte komme
– …forbedrer hukommelsen, som gjør det lettere i skole og jobb
– …får bedre selvtillit og stråler positiv energi og glede 
– …forbedrer immunforsvaret og holder deg frisk og rask
– … og sist men kanskje viktigst; lever lengre!

Er det noen av punktene over du ikke ønsker i din hverdag? I så fall, let me know 😉

I dag er det mandag, som betyr ny uke og nye gjøremål på agendaen for de fleste av oss. Har du lagt inn fysisk aktivitet og trening som en naturlig del av ukas planer? Jeg har inntrykk av at flere lever litt etter dette alt eller ingenting-prinsippet og dermed ender med å gi opp før man i det hele tatt har startet. Og nettopp derfor ønsker jeg å minne dere på en liten ting igjen: ALT ER BEDRE ENN INGENTING. Fysisk aktivitet trenger ikke være så himla komplisert, med mindre du gjør det komplisert. Alt du trenger å gjøre denne uka for å oppleve mestring og progresjon er å være litt bedre enn det du var forrige uke. Hva med å starte der? 

Jeg er utdannet personlig trener, og har samlet meg en god del erfaring de siste 4 årene. Både som personlig trener, coach, ved å jobbe på et treningssenter, og i form av personlige erfaringer som vektnedgang, muskelvekst, ernæring og mental helse. Mitt mål med alt dette, er nå å hjelpe deg som ønsker en endring. Jeg ønsker å gi deg et program som funker for deg, kostholdstips og råd som du klarer å følge, og motivere deg slik at du oppnå de resultatene du ønsker å oppnå. Jeg er ikke ute etter å gi deg tips og råd for lavest mulig fettprosent, som sliter deg totalt ut og gjør hverdagen til en eneste stor kamp å komme seg igjennom. For det kan jeg si deg, det gagner ingen av oss! Alt jeg vil er å gi deg en positiv opplevelse i egen kropp og sjel. Jeg vil gi deg mestringsfølelse på ditt nivå, ut i fra dine forutsetninger og i din hverdagssituasjon. Sammen kan vi klare alt, tro meg. 

Hvis du er interessert i en treningsplan, et treningsopplegg, kostholdstips eller kanskje begge deler- håper jeg du sender meg en mail i dag. Vi går inn i en tid med mye kos, deilig mat, fine stunder og en haug av utskeielser. Og vet du hva? Det går helt fint! Så lenge vi er bevist på hva vi gjør og hvordan vi behandler kroppen vår – både mentalt og fysisk. 

Send meg en mail på [email protected] eller skriv en melding til meg HER. Fortell meg hva du ønsker å oppnå, og hva du eventuelt sliter med når det kommer til trening, kosthold eller ditt forhold til egen kropp- så skal jeg forteller deg mer om hva vi sammen kan gjøre for å bygge den kroppen du ønsker å leve i.

Du er ditt eget største ansvar 👆🏻   

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.