15 ting som er viktigere enn antall likes på Instagram

Categories Hverdagen


 Tacos 

Trenger jeg si noe mer..? Jeg lever basically for tacokvelder med gode venner og familie. 

 Building true friendships
Viktig, nødvendig og verdt å bruke tid på. Ekte venner, ekte mennesker. Hvem ønsker du å bruke tiden din på? For min del er det mennesker jeg kan reflektere med, snakke om mer enn “helgas fest, fyll og fanteri” med, og som gir meg følelsen av at jeg betyr noe. 


 Personal growth
En av livets viktigste oppgaver etter min mening. Å utvikle seg, gå ut av komfortsonen, prøve nye ting, oppleve og mestre. Å jobbe med personlig utvikling gjør meg glad. 

 Finding the perfect planner 
Bare meg som blir glad av å kjøpe fine nye skrivebøker, planleggere, dagbøker, eller bøker generelt..? Jeg elsker å skrive ned ting, lage lister og planlegge!! 

Processed with VSCO with c8 preset
 

 Doing what you love
Ikke bruk tiden din på å vente på fremtiden. Drøm stort, følg drømmen og jobb hardt. Det værste som kan skje er at du prøvde. 

 

 When you get home and your dog is excited to see you
Jeg savner Maia allerede <3 

 

 Watching an episode of Friends 
Er det noe som alltid får meg i godt humør, er det Friends. En nostalgisk god følelse i magen. Dette skal jeg faktisk gjøre i kveld tror jeg. En liten motivasjon for dagen. Åh jeg gleder meg allerede!  

 Gratitude 
Vanskelig, men viktig. Det å lære seg å være takknemlig, tror jeg er en livslang oppgave. Jeg jobber konstant med å minne meg selv på alt jeg har å være takknemlig for. For hvis man først starter å tenke, er den lista ganske så lang skal jeg si deg!

 Complimenting someone and seeing them get excited
Hva er vell bedre enn å gi de rundt deg en god følelse? At venner og familie jeg er glad i har det bra, gjør meg veldig veldig glad. Så det vil jeg bruke tid på! 

 

 FaceTime with people you don`t see often
Jeg er dårlig på å bruke FaceTime, men de gangene jeg har facetimet med lillesøster og familien hjemme, har jeg fått en såå god følelse, smilt og ledd masse. Så det vil jeg bli flinkere på å gjøre oftere. 


Processed with VSCO with c8 preset

 
The way you feel after completing a workout class
De som vet, de vet. 


 Spending some extra time on an extraordinary dinner
Finnes det noe bedre enn å bruke litt ekstra god tid på kjøkkenet en kveld med litt ekstra god tid..? Hva med å tenne et par stearinlys på kjøkkenbenken, skru på litt rolig musikk, lage deg en kopp varm te, og prøve ut en ny oppskrift? Sammen med ei venninne, kjæreste, eller alene. Lykke. 

 

 Late night conversations 
Gode, fine, nødvendige samtaler om ting man ikke ellers snakker så mye om- er det beste jeg vet. Å reflektere, vurdere, tenke og diskutere, gjør at jeg utvikler meg og lærer mer om meg selv og andre. Det gjør meg glad og gir meg ro. Gjerne med noe godt i glasset, en kopp te, eller med litt god mat på bordet. Venninnekvelder. 

 

 The smell of a fresh cup of coffee
Trenger jeg si mer..? Kjenner lukten gjennom skjermen her jeg sitter. 

 

 A hug, a smile and lots of laughter 
Kanskje det viktigste av alt. Pass på at du kommer igjennom disse tre tingene i løpet av dagen. Jeg tror det vil gi deg mer enn du tror. 

 


Inspirasjon fra Theeverygirl 

2 kommentarer

2 thoughts on “15 ting som er viktigere enn antall likes på Instagram

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.