Nye uke, små tanker

Categories Hverdagen

Jeg gleder meg så sinnsykt til juleferie nå. I går, på vei for å møte ei venninne for en liten kveldstur, klarte jeg ikke dy meg lengre. Jeg hørte på julemusikk for første gang i år. Det var så fint. Hvorfor utsette gode følelser? Julemusikk gir meg varme gode følelser i hele kroppen, og barndomsminnene strømmer i gjennom hodet. Jeg føler meg heldig. Som har gode assosiasjoner til jul og høytider. Det skal man ikke ta forgitt. I år skal jeg huske å sette ordentlig pris på det. 
. . . . 
– Jeg har endelig funnet leilighet!!! Jeg er SÅ glad dere aner ikke. Jeg flytter inn i starten av November. Nå kan jeg endelig slappe av å fokusere på eksamen. Det ordnet seg til slutt. Det gjør det alltid.

Processed with VSCO with c8 preset

– Jeg jobber med noe sjukt spennende utenom skolen, som jeg gleder meg ihjel til å dele med dere!! Jeg vil ikke si for mye, men håper virkelig det blir så bra som jeg tror det blir. Wææ dette er  kult og jeg er stolt og takknemlig for muligheten. 
. . . . 
– Forrige uke fikk jeg til et par gode treningsøkter igjen!! Gud så digg det var. Jeg har som dere vet slitt veldig med motivasjonen de siste månedene.. De siste ukene har jeg jobbet hardt med å godta den dårlige perioden, og slå meg til ro med tanken på at treningsgleden kommer når den kommer. Det er ofte en grunn for dårlige treningsperioder- kanskje er det kroppen som ber pent om en periode med litt mindre fysisk aktivitet? Det lønner seg å lytte. Etter jeg senket kravene, ble alt litt lettere. Forrige uke var bra, og det har jeg planer om at denne uken også skal bli. 

Processed with VSCO with a5 preset

– Jeg gleder meg til Jakten på Kjærligheten i kveld. Det programmet gjør meg  varm innvendig, og brukes som hovedmotivasjon for mandagen hver eneste uke. Utrolig hvor mye mer motiverende det er å gjennomføre mandagsøkta og jobbe med eksamen når man vet at te-koppen, pleddet og de varme ullsokkene ligger å venter på deg hjemme. Små tanker, små gleder. 
. . . . 
– I dag snapper jeg for @inspojentene! Add oss på snapchat for å følge dagen min der.  
. . . . 
– Denne uka er siste innspurt før innlevering av årets første eksamen. Hjemmeeksamen er fint det, men fyttikatta det krever disiplin as! Jeg skal skrive hele uka, og ber til høyere makter om at jeg føler meg klar til å levere på fredag. Kryss fingrene for meg folkens! Jeg vil så gjerne få dette til. 

Processed with VSCO with 5 preset

I skrivende stund, skinner sola inn vinduet på rommet mitt. Høsten er så fin, spesielt fra innsiden av vinduet. Det eneste negative er kulda. Det er faktisk så kaldt ute nå at jeg nesten ikke klarer å gå. På vei hjem i går frøs jeg så mye at jeg ikke kjente beina mine. Jeg trenger varme klær. Ønsker meg ull til jul. Hot tip ;)))
. . . . 

Nei nå må jeg komme meg opp av senga. Skal ned på skolen å jobbe med eksamen! Må huske å ta med meg kaffe og mat hjemmefra. Prøver å leve økonomisk skjønner dere. Senere i dag skal jeg komme meg på trening, før jeg skal spise taco hos ei venninne. Dette blir en fin mandag, det har jeg bestemt meg for. Bestem deg for det du også vell! Deal? Okei bra. Vi blogges!

2 kommentarer

2 thoughts on “Nye uke, små tanker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.