Noe helt spesielt

Categories Mote

God morgen lørdag ​
Favorittdagen min er lørdag (formiddag), viste dere det? Det er noe helt spesielt med følelsen av å våkne opp lørdag morgen. Alt man gjør på lørdager, gjøres med god samvittighet. Flere som føler litt på det? Det er god stemning i gatene. Lukten av nybakte kanelboller og folk smiler. Jeg kan se at de koser seg. Det er fint. Jeg starter alltid dagen med å lage meg en stor kopp kaffe med havremelk. Hvorfor har ingen fortalt meg om havremelk i kaffen før? Jeg vil påstå det er en av de små tingene som gjør dagen litt bedre for tiden. Lørdag er dagen man bruker god tid på alt. Jeg kjenner det i kroppen allerede. At det er lørdag i dag. Og at det skal bli en fin lørdag. Til nå har jeg spist frokost, sett litt på Youtube, latt meg inspirere på Pinterest, drukket opp kaffekopp nummer to, jobbet litt, og planlagt resten av dagen. Nå skal jeg bare poste dette innlegget, lese et par sider i boken jeg holder på med, kle på meg, og komme meg ut i frisk høstluft. Ingenting er bedre enn å puste i frisk høstluft.  Noe helt spesielt. 
.  .  .  .  


Q: Hva er dine planer for lørdagen?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.