En helt vanlig torsdag.

Categories Skjønnhet

Reklame | Behandling sponset av Eyelash Extention Oslo

Gårsdagen ble en eneste lang gåtur. Jeg fikk hørt igjennom en del podcasts, møtt ei venninne, dratt på en visning, og tatt et par telefonsamtaler med venner og familie hjemmefra. Det var så så deilig og nødvendig, dere aner ikke. De dagene man ikke føler for å gjøre noe som helst, har mye å tenke på, eller bare ikke føler man får til noen ting- ta på joggeskoa, ei varm jakke med stoor hette, solbriller, ørepropper, og gå en lang tur. Som jeg skrev på Instagram i går; av og til er jeg nødt til å ta livet mitt med på en aldri så liten luftetur. Så ja, det var min spennende onsdag. 
. . . 

Så, over til dagen idag. Det er torsdag og jeg har tre avtaler som skal gjennomføres, pluss en innlevering som må gjøres litt sånn innimellom hvor enn det blir tid. Jeg har nettopp spist frokost, sola skinner inn vinduet og jeg har troa på en fin torsdag. Første punkt på agendaen er å hente en pakke på posten, så det tror jeg rett og slett jeg skal dra å gjøre nå. Nå har jeg altså brukt ca 3 timer på formulere dette meningsløse innlegget uten noen spesiell betydning eller innhold.. Så NÅ er det på tide å komme seg videre i livet. Okei takk for meg. Ha en nyyyyydelig torsdag og husk at ikke alle dager er like bra, og det er helt ok! Love u snakkeees. 

Processed with VSCO with a5 preset

V I P P E R  A V  E Y E L A S H  E X T E N T I O N  O S L O 
Kan kontaktes HER eller HER for bestilling av time. 
 

Processed with VSCO with a5 preset
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.