Mandag, spørsmål & antrekk!

Categories Mote

God morgen fineste.
Da var det mandag igjen. Blå? Neh mer grå. Jeg våknet heldigvis ganske tidlig i dag, og planlegger å få unnagjort litt skolearbeid og komme meg på trening før forelesning. Akkurat nå sitter jeg i sengen å multitasker med kaffekoppen i den ene hånden, god morgen norge på høytaler, mens jeg titter på leiligheter og blogger for dere. Haha good job, Mary. Helga har vært fin da! Fokuset har vært å slappe av. Gi kroppen hvile og ro, og virkelig samle opp en god dose energi og overskudd til uka som kommer. For den blir hektisk. Jeg har full plan hele uka med to innleveringer på skolen, et par forelesninger, jobbintervju, noen hyggelige avtaler med venninner (heldigvis), og forhåpentligvis et par vinsinger og litt trening. Målet er å gjøre mitt beste og prioritere det viktigste først- og da tenker jeg ikke bare for hodet, men for kroppen også.
Hva er ditt mål for uka som kommer?

.  .  .  . 



START UKA MED Å SPØRRE DEG SELV DISSE SPØRSMÅLENE :

1. Hva må skje i dag for at mandagen din skal bli litt bedre enn vanlig?
2. Hva skal til for at du kan glede deg til å dra på jobb/skole i dag?
3. Hva er du aller mest fornøyd med å ha fått til i livet?
4. Hva var det fineste som skjedde denne helgen? Husk det, og dra det frem et par ganger i løpet av dagen.
5. Hva er ditt mål for dagen i dag? Sett deg ett konkret mål, og visualiser de gode følelsene som vil komme når du når dette målet.


JAKKE MONKI – JEANS GINA TRICOT – SNEAKERS REBOOK – HATT BIKBOK – HOODIE H&M – BELTE H&M – VESKE MANGO – JEWELRY WEEKDAY



Ønsker deg en fin mandag. Du er rå!

2 kommentarer

2 thoughts on “Mandag, spørsmål & antrekk!

  1. Wow, så mange planer du har den kommende uka! Lykke til på at det går i orden slik du ønsker 🙂 Kjempe flotte bilder og antrekket var utrolig stilig. God mandag, fine <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.