Fredag, lørdag og søndag.

Categories Mat

En liten oppdatering fra helga. 
 En av de fineste helgene på veldig lenge er over. Ny uke er såvidt i gang, og akkurat nå virker den egentlig litt overveldende. Jeg vil ha evig fredag og lørdag. Kan vi det vær så snill? Dagene hjemme var fine. Følelsen jeg hadde da jeg satte meg på bussen hjem til Kristiansand fredag etter skolen, var akkurat slik jeg husket den. Jeg dro igjennom stormen og endte opp hjemme hos mamma og pappa med fyr i peisen, mammas hjemmelagde brødskiver til kveldsmat, og Maia på fanget. Maia ble så glad! Jeg la meg i senga med et smil den kvelden. Tenkte på alt det fine som skulle komme. Det var et fint øyeblikk. 

Lørdagen ble brukt sammen med familien. Jeg og mamma dro på butikken for å handle. Bare det var koselig liksom! Jeg tok et langt bad i badekaret, tok ansiktsmaske, snakket med pappa, koste med Maia, leste litt, slappet av. Senere på kvelden kom lillesøster og kjæresten hennes på besøk. Vi lagde taco, dekket langbord, spiste og koste oss i mange mange timer. Alle sammen samlet igjen. Jeg er så glad i familien min. Og sånn fortsatte kvelden. Skal Vi Danse, goddis, sofa, og chill. En perfekt lørdag med familien. Gud så etterlengtet.

Søndagen. Åh jeg vil tilbake allerede. Jeg møtte Susann på formiddagen, for å ta litt bilder og catche opp. Jeg kjente virkelig hvor mye jeg savner hverdagen vi hadde sammen i fjor. Vi trente sammen, tok bilder, hjalp hverandre, laget mat, og møttes på lørdagskvelden med candyking og joggebukse. Vi motiverte hverandre, og dro hverandre opp og frem. Tenk å møte mennesker som er  lik deg selv. Det er en mening med slike vennskap, det tror jeg virkelig på. Akkurat slik er det med Andrea også. Jeg har skrevet mye om denne jenta før, og dere som leser vet hvor mye hun betyr for meg. Nødvendig og unik. Det finnes ingenting i verden jeg er redd for å dele med Andrea, fordi jeg vet hun forstår. Og om hun ikke forstår, lytter hun likevel og gjør sitt beste for å hjelpe meg. Andrea kan jeg le med, gråte med, diskutere med, og reflektere med. Å ha mennesker rundt seg som genuint ønsker at du skal ha det bra, er ingen selvfølge. Jeg føler meg virkelig som verdens heldigste. 
Det var godt å se dem igjen, og jeg gleder meg allerede til neste gang. Tusen takk for en fin søndag begge to <3

Processed with VSCO with a4 preset

Processed with VSCO with a10 preset

Q: Har du hatt en fin helg? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fredag, lørdag og søndag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.