God (?) morgen fredag!

Categories Trening/helse

 

God morgen freeedaaag!!
I dag våknet jeg 05:30
 av at jeg var skikkelig kvalm. Jeg er aldri kvalm! Det er heldigvis litt bedre nå. Jeg vet ikke hva det kan ha vært, men jeg bestemte meg for å lage meg en mild frokost, droppe kaffen, passe litt ekstra på magen og se om jeg kunne holde på maten. Nå er klokka 07:38 og jeg ligger i senga og spiser havregrøt med banan, linfrø og litt bær. Mmm, det enkleste er faktisk det beste. Satser på at fredagen går som den skal, til tross for en litt halvveis dårlig start. Forteller mer om helgens planer senere!!

🍌🍧🥄

Ellers jobber jeg fortsatt med å godta ny hverdag. Jeg syntes det er skikkelig vanskelig å skulle akseptere at ting jeg har brukt all min tid på tidligere, nå faller litt bort. Trening for eksempel. Samtidig er det skolen som bør og må være første prioritet. Det er jo derfor jeg er her! Jeg sier det til meg selv hver dag. “trening er ikke selve livet, det skal være med å gjøre selve livet bedre”. Jeg tror jeg syntes det er litt ekstra vanskelig fordi jeg har vært vant til å ha trening som jobb, interesse òg fritid, hele det siste året. Jeg fikk jobb på et treningssenter, startet å studere helse-og fitnesstrening, fikk venner og kolleger på trening, trente selv, deltok på gruppetimer, jobbet som PT, hang der på fritiden… Jeg har bokstavelig talt levd i treningsverden det siste året. Men ikke nå lengre. Nå er det skole som tar opp tid, energi og plass i hverdagen- på en helt annen måte enn tidligere. Og skal jeg være ærlig er det litt dritt. Samtidig vet jeg at livet er fullt av ulike perioder, hvor vi må tilpasse oss den hverdagen vi lever i. Og det er nettopp det jeg jobber med nå. Å tilpasse treningen min hverdag. Som treningspodden så fint sier det; vi er toppidrettsutøvere i egen hverdag, og det er søren meg en seier i seg selv. Vi må være stolte av det vi får til her og nå, og slutte å tenke så mye på alt vi ikke får til, eller fikk til før. Dagens lille oppfordring fra meg. 

Men nå skal jeg se videre på God Morgen Norge, før jeg skal prøve å komme meg på skolen. Vi blogges <3 


Q: Hva er dine planer for helgen? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.