Mine beste oppskrifter:

Categories Mat

        GOD MORGEN MANDAG       
. . . 
I dag sov jeg faktisk så lenge at jeg nettopp har satt beina ut av senga. Ikke akkurat noen kick ass start på mandagen her i gården altså. Jeg har ikke forelesning idag, og skal egentlig kun bruke dagen på å gjøre ferdig en oppgave som skal leveres imorgen. Veldig deilig med en rolig start på uka for en gangs skyld! Planene for dagen er som sagt å jobbe med skolearbeid, få lest igjennom en del pensum, gjennomføre ukas første treningsøkt, ukeshandle mat, dra innom en fotobutikk for å fikse objektivet på kameraet mitt (som jeg har utsatt i altfor mange måneder nå…), og planlegge resten av uka som kommer. Dagens lille motivasjon: jakten på kjærligheten. Haha om jeg bruker det programmet for alt det er verdt da..?! Skal jeg være helt ærlig, kjenner jeg litt på blåmandag-følelsen i dag. Det betyr at jeg må finne små motivasjonsfaktorer som kan hjelpe meg igjennom dagen. For min del hjelper det for det første å skrive ned dagens gjøremål. Ikke for mange, vær realistisk! Videre prøver jeg å finne meg en form for gulrot, altså noe som ligger å venter på meg ved målstreken. Det kan være alt fra en deilig kveldsmat og en kopp te i eget selskap, en tv-serie jeg følger med på, eller en bok jeg gleder meg til å lese videre i. Tenk smått, og fokuser på god`følelsen. Masse lykke til i dag gjengen, la oss eie denne dagen sammen 👊🏻
. . . . 

… Men først! Før jeg starter dagen, vil jeg bare minne dere på kategori-knappen i menyen over her. Når jeg publiserer innlegg her på bloggen, legger jeg dem alltid under en kategori for å gjøre det lettere for dere å finne frem, og for å holde litt orden selv. Under kategorien “mat” finner dere nemlig alle oppskriftene jeg har delt på bloggen de to siste årene! Jeg tittet litt igjennom den selv i går kveld, og ble nesten litt overrasket over hvor mye forskjellig som lå der. Jeg samlet et par av innleggene under her med link til oppskrift under hvert bilde. Kanskje dette kan være motivasjonen for dagen deres? Å lage noe av dette til middag, lunsj eller kveldsmat?
 Let me know 💕

CHIAPUDDING  //  HJEMMELAGET SUNN OG PROTEINRIK SJOKOLADE-IS 

VANILJEPANNEKAKER  //  SMOOTHIEBOWL

BANANPANNEKAKER  //  PROTEINVAFLER 

HJEMMELAGET SUNNERE HAMBURGER  //  VEGETARIAN LUNCH SALAD

SJOKOLADEGRØT  //  COTTAGE CHEESE RUNDSTYKKER 


VERDENS BESTE BANANBRØD  //  SPELTLOMPEPIZZA
 


 

Q: Hva er dine planer for mandagen? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mine beste oppskrifter:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.