Nytt favorittmerke i treningsgarderoben!

Categories Trening/helse

Reklame | Myprotein.no

Heei mine venner, og god torsdag! 💙 
Hvordan har uka deres vært til nå? Hos meg har det gått i ett, noe som i går endte med at forkjølelsen kom å tok meg.. Haha, er det ikke typisk? Når man absolutt ikke har tid, skjer det. Jeg føler alle er syke om dagen, så var vell kanskje bare et spørsmål om tid før det måtte slå ut hos meg også. Jaja, da er det vell bare en ting å gjøre- og det er å krype under dyna, koke en stor kopp te, og gi kroppen hvile, næring og søvn. Right? Satser på at det går fort over, og at jeg er oppe å hopper igjen om ikke så altfor lenge. Jeg vil bruke de nye treningsklærne mine jo!! #maurirompa

Apropos nye treningsklær…
 Dette har jeg gledet meg SÅNN til å vise dere. For i samarbeid med Myprotein.no og deres “Back-to-school” kampanje, har jeg vært så heldig å få teste ut litt produkter fra deres nettside. Jeg har hørt så sinnsykt mye bra om klærne deres fra andre “treningsfolk”, og må innrømme at forventningene var ganske høye da produktene dumpet ned i postkassa. Dere vet, når man har prøvd så og si alle merker som finnes, skal det ganske mye til å finne en ny favoritt. Hva tror dere skjedde? Jeg fant meg søren meg en en ny favoritt tights, med matchende topp!! Det er faktisk lenge siden jeg har vært SÅ fornøyd, og følt meg SÅ bra i et treningsantrekk. Dønn ærlig. Tightsen sitter som et skudd, er god og myk i stoffet, nydelig i fargen, ikke gjennomsiktig, og føles helt fantastisk på. Den strammer ingen steder, samtidig som den sitter som støpt langs beina og i midjen. Genseren gav meg akkurat samme følelsen. Deilig i stoffet, svinger på de rette stedene, puster, og gir en sinnsykt fin og feminin form. Åh dere aner ikke hvor glad jeg ble når jeg prøvde dette på for første gang. Jeg følte meg bare skikkelig fin! Er det lov å si..? 



Og det beste av alt, er at jeg har fått min egen rabattkode som jeg kan dele med alle dere!! Rabattkoden gir dere muligheten til å handle hva dere vil på hele Myprotein.no, med 25% rabatt!! Jeg håper virkelig dere benytter dere av rabatten, og tar en titt innom en av mine nye favorittnettsider når det kommer til trening og helse.
Direkte link til produktene jeg har valgt + ” 3 små must-haves”  ligger lengre nede i innlegget.


      Rabattkoden dere kan bruke er:
 MPSMARIE25     


 
      S E A M L E S S   T I G H T S   HER   //  S H A P E   S E A M L E S S   C R O P   T O P  HER     

      3   S M Å   M U S T  H A V E S  :   
1. Det beste med hele denne nettsiden, er at de har masse annet tilbehør til trening, i tillegg til klær! Jeg for eksempel, er helt avhengig av å ha med meg en flaske kalk i bagen på trening. Denne bruker jeg for eksempel når jeg skal trene chins, øver på pullups, eller trener ulike typer markløft- for å få et bedre grep og slippe svette og klamme hender. Kalk er altså et must-have min treningsbag- og kan kjøpes HER

2. Rar som jeg er putter jeg ofte saft i drikkeflaska på trening (hvis jeg ikke har med meg en BCAA eller noe annet digg da selvfølgelig). Jeg liksom ha litt smak, hvis ikke mister jeg heeelt motivasjonen (hahah motivere det som motivere kan, tenker nå i hvert fall jeg!). Jeg vet mange pleier å ha med seg en proteinshake til etter trening også, og da kan det være smart å ha en shaker som faktisk rommer litt! Det geniale med en shaker, er jo nettopp at den har litt plass. Jeg liker å fylle den med en scoop proteinpulver som jeg kan vanne ut etter trening, om jeg plutselig får dårlig tid eller har glemt maten min. En proteinshake + en frukt = et fint lite mellommåltid som holder blodsukkeret stabilt frem til du kommer deg hjem og får spist. Smart hæ? Shakeren kan dere finne HER. 

3. Så må jeg faktisk bare tipse dere om denne geniale lille saken som kalles “Flavdrops”. Dette er altså små dråper du kan bruke i hva enn du måtte ønske, da som en slags  smakstilsetning. Du kan bruke dem i vannet ditt som en slags “saft”, du kan bruke dem i bakverk, i kaffekoppen, i naturell yoghurt, kesam, i en protinshake, smoothie.. you name it. Det finnes masse forskjellige smaker, og jeg skal definitivt teste ut flere av dem. Jeg har kun smakt “chocholate peanut butter flavour”  til nå, som jeg har brukt i kaffekoppen og blandet sammen med kesam, naturell yoghurt, havregryn, bær og frukt. Og jeg sier bare NAM! Flavdrops finner dere HER. 

Gjerne legg igjen en kommentar om dere finner noe dere liker, eller har testet noen av produktene før. Det er alltid gøy å høre fra dere! 💙 
Ellers ønsker jeg dere en fin torsdagskveld videre. Selv skal jeg hoppe under dyna igjen, og håpe at kroppen spiller på lag veldig snart. 

– loveu 

6 kommentarer

6 thoughts on “Nytt favorittmerke i treningsgarderoben!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.