TATTOO?

Categories Mote

God morgen, lørdag. Lukten av morgenkaffe, lyset som treffer veggen foran meg, lørdagsfølelser, en fin dag i ventet, helg. Finnes det noe bedre? Ikke for min del i hvert fall. I dag er det lørdag, og jeg har en lang og fin dag å se frem til. Akkurat nå ligger jeg fortsatt i senga, og tenker å bli liggende en liten stund til. Jeg har allerede spist frokosten min, men vurderer og stå opp å koke meg en kopp kaffe til. Å drikke kaffe i senga en lørdag morgen. Jeg får sommerfugler i magen bare av tanken. Dagens andre kopp. Jeg prøver å begrense meg til èn kopp om morgenen slik at jeg kan kose meg med et par kopper senere på dagen også. Litt for mye koffein. Kaff(e)oman vet dere. Nå ble det mye kaffesnakk her, men det er dere vell vandt til. Jeg vurderer å tattovere en liten kaffekopp i nakken forresten. Som en slags merkelapp på meg selv. Er det kult? Mange av de fineste øyeblikkene og samtalene jeg har hatt i livet har vært over en kopp kaffe, eller med en kaffekopp i hånda. Derfor. Vi får se. Jeg er ganske spontan, vil jeg så gjør jeg. Jeg har en tattovør her i Oslo jeg skal til uansett hva. Jeg har fulgt med på han en lang stund, og elsker alt han gjør. Arbeidet hans er veldig meg. Jeg skulle ønske han hadde tatt alle tatoveringene mine. Hadde jeg bare vist. Jeg skal ha noe av arbeidet hans på kroppen min. Så enkelt. Nå snakker jeg meg bort igjen. Fra lørdag til kaffe til tættis. Herregud. Ha en nydelig lørdag vakre vakre dere <3 

Processed with VSCO with dog1 preset

 J E G   U T F O R D R E R   D E G   T I L   Å   L E G G E   M E R K E   T I L   N Å R   D U   E R   L Y K K E L I G   I  D A G .  T A  D E T .  F Ø L  P Å  D E T .  H U S K  D E T . 

Processed with VSCO with dog1 preset

Processed with VSCO with dog1 preset

V I P P E R   F R A   B E A U T Y   A L L ` E   F R O G N E R . HER .

 

Q : H V A   E R   D E R E S   P L A N E R   F O R   D A G E N ? 
 

3 kommentarer

3 thoughts on “TATTOO?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.