Collect beautiful moments.

Categories Hverdagen

Kan denne helga aldri ta slutt, vær så snill?… Jeg har virkelig nytt fridagene denne helga. Jeg vet det kommer til å skje mye fremover, noe jeg selvfølgelig gleder meg veldig til- samtidig som jeg prøver å sette skikkelig pris på hver eneste dag jeg har nå, uten så altfor mye å tenke på. Noe jeg gjorde i går. Jeg hadde treningsfri, sov lenge, spiste en veldig sen frokost, og dro nedover til byen for å nyte lørdagen. Helg, sol, kaffe, venninnetid og fine øyeblikk. Jeg har samlet litt bilder fra dagen under her. Tenker jeg lar dem snakke for seg. Enjoy! 
Processed with VSCO with a5 preset

Videre dro jeg for å møte Tiff. Vi spiste sushi, og hjalp hverandre med litt bilder til sosiale medier, jobb og blogg. Altså, jeg kan ikke si mange nok ganger hvor deilig det er å endelig være i samme by som denne jenta igjen. Vi snakket om det i går faktisk. Hvor rart det er at det har gått to hele år siden vi gjorde alt dette sist. Og hvordan vi føler det er to helt andre jenter som står her idag, samtidig som det føles ut som vi aldri har vært borte fra hverandre at all. Hvordan er det mulig? SÅ mye har skjedd på de 2 årene vi ikke har sett hverandre- men fortsatt er vi helt like? Vi har på en måte vokst i samme retning, på vidt forskjellige steder- uten egentlig å vite om det. Jeg tror vi trengte det, og jeg tror det er en mening med at vi fortsatt har hverandre idag. Vi drar hverandre opp og frem, hjelper hverandre, skyter av hverandre, og vil virkelig hverandres beste på alle mulige måter. Slike vennskap finner man ikke hver dag, og må virkelig tas vare på. Loveu Tiff, og takk for en sjukt bra dag! 

Hahaha dette beskrives oss ganske godt. We laugh A LOT!

Processed with VSCO with a4 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Liten søndagsanbefaling: Tiff introduserte meg for Matcha latte med vanilje på Esspreso House, som fra og med i går er min nye favoritt. Det er faktisk noe av det beste jeg har smakt. Thanks girl, dette blir nok årets høstfavoritt ja!
 


Q: Hva har dere gjort i helgen? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.