Høst, anbefaling & tea date

Categories Hverdagen

God morgen fine dere, og god fredag! 
Endelig helg, eller hva!? Klarer ikke slutte å tenke på hvor mye jeg gleder meg til fredagsfølelsen setter seg ordentlig, og føles på kroppen igjen. Favorittfølelse. Jeg var en tur nede i sentrum i går- og wow. Det er så sinnsykt mye kult i butikkene for tiden!! Oslo inspirerer meg så sjukt når det kommer til klær altså. Folk er så uredde her! Å gå i Oslos gater, er som å se et eneste stort moteshow i alle regnbuens farger og fasonger. Folk kler seg i akkurat det de vil, og eier det! Jeg elsker det. 
.. ..  ..  .. 

I går var det forresten høst i Oslo. Regn, grått vær og vind. Litt kald vind til og med! Skikkelig skikkelig høst rett og slett. Heldigvis for meg, er jeg glad i høsten og vil egentlig bare hoppe til litt sånn typ “skjerf-vær”. Haha dere vet, så kaldt at det er deilig med et stort skjerf, men fortsatt så varmt av man kan gå med skinnjakke og ullgenser. Denne mellomtingen vi har nå er bare vanskelig å forholde seg til. Altfor varmt å gå med jakke og genser, men begynner å bli litt for kaldt å gå med topp og shorts. Hva i all verden går man med da? Hahah kravstor much? Jaja, drømmer jeg om høsten, kommer den kanskje. Det er i det minste en fin ting å tro på. 
.. ..  ..  .. 

Jeg møtte ei venninne i går, for en liten te-date. For de som ikke viste det elsker jeg te! Jeg elsker å prøve ut nye smaker. Jeg elsker små cafèer som gir litt ekstra innsats, og gir deg ordentlig te! Ikke dem som gir deg en kopp kokende vann, ber deg finne en Early Grey pose fra Rema1000, og tar 40 kr for det. Skjønner? Cafè Sara er et sånt sted. Hvis dere ikke har vært her, anbefaler jeg dere å teste den ut. Den ligger på Youngstorget. Jeg og Tiffany satte oss her i går kveld, etter å ha gått rundt i byen, sett i butikker og catchet up. Vi ville ha te. For høstfølelsens skyld. Åh, det var så koselig! De har også en helt sinnsyk meny her, med masse vegetar-og vegan alternativer som jeg absolutt må teste ut! Tiff bestilte hummus-wraps med salsa og cheddarmajones tror jeg det var (??) Det er steder (og kvelder) som dette jeg lever for. Jeg er så glad jeg bor i samme by som denne jenta igjen. Vi har hatt så mye gøy sammen, og denne gangen blir ennå bedre. Jeg bare vet det. Vi er så like, og hun motiverer meg på så mange områder! Slike mennesker er viktig å ha rundt seg. Veldig veldig viktig 

 


   
Anbefaling #1 Oslo: Cafè Sør   


Anbefaling #2 Oslo:  Rooibos-tea med Mandelmelk. 


 



Q: Hva er dine planer for helgen? ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.