Ny favoritt i treningsbagen!

Categories Trening/helse

Reklame | Sudio.com

God morgen! Har dere sovet godt? Det er allerede torsdag, og bare en dag igjen til helg!! Hvor har denne uka blitt av..? Jeg beklager litt halvveis oppdateringer fra meg de siste dagene, men som dere sikkert skjønner er det mye som skjer, mye å tenke på, og litt for lite tid. Jeg trives fortsatt veldig godt, og føler jeg er litt på vei inn i en slags hverdag nå. Det er deilig. Men jeg skal ikke lyve, i går var en vanskelig dag. Jeg har ikke følt skikkelig på flytteangsten denne gangen, noe som egentlig har skremt meg litt. Jeg vet den kommer liksom, bare ikke når. I går kom den litt. Hva jeg gjorde da? Jeg kjente på savnet, følte på følelsene, så x antall episoder av “jeg mot meg”, gråt litt, søkte opp “mot i brøstet” på youtube, lo litt av Nils og Trine, la meg tidlig til å sove, og sov i 10 timer. Om det funket? Ja. Føler jeg meg bedre idag? Ja. Kommer jeg til å savne igjen? Definitivt. Følelser, tårer og savn er jo tross alt en del av prosessen, og vil kun gjøre meg sterkere – så det går egentlig helt fint. 
. . . . . .

Men ja, over til noe HELT annet. Jeg tenkte nemlig å dele disse bildene med dere, og vise dere de nye favoritt-øreproppene mine fra Sudio. Altså, har du sett noe så pent, minimalistisk og gjennomført..? Jeg syntes virkelig Sudio fortjener skryt for detaljer og design. Jeg har som dere vet prøvd en del av produktene deres før, og har faktisk aldri vært mer fornøyd enn nå. Disse er perfekte til mitt bruk! De er små, enkle å ta med seg, gode å ha i ørene, faller ikke ut, har bærbar ladeboks, og passer like perfekt på bussen som på trening. Jeg elsker dem!! Den lille ladeboksen dere ser under her, er helt genial. Den får plass i lommeboka mi, og jeg har den faktisk med meg overalt hvor jeg går. Øreproppene kan spille 3,5 time før du må lade i boksen- og du kan lade øreproppene fulle hele 4 ganger, før du må lade boksen igjen. Hvor digg er ikke det? Haha som dere sikkert skjønner, er jeg frelst. Så ja, dette er helt klart en anbefaling til dere som vurderer nye ørepropper denne høsten. På Sudio sine nettsider, finner du en haug av ulike modeller, om du heller ønsker deg andre typer eller varianter. Og husk; ved bruk av rabattkoden “marievigebo15” får dere 15% rabatt på hele Sudio.com
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a6 preset

       Direkte link til Sudio NIVÅ klikk her       



     “Marievigebo15” gir 15% rabatt på hele Sudio sitt sortiment.      

Processed with VSCO with a4 preset
 


Q: Har du testet Sudio sine headphones? Hva syntes du?

2 kommentarer

2 thoughts on “Ny favoritt i treningsbagen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.