God morgen fra Oslo!

Categories Mat

God morgen, tirsdag. Okei hvor skal jeg starte..? De siste to dagene har vært så sinnsykt innholdsrike, og fulle av inntrykk og følelser at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Jeg kan jo starte med å si at jeg i skrivende stund sitter på det nye rommet mitt i Oslo, har spist opp frokosten dere ser under her, og snart skal løpe ut døra for å starte dagen. Det er veldig fint her, og jeg trives skikkelig godt i nabolaget allerede. Jeg føler meg neste litt hjemme! Sjukt men sant. Da jeg dro på leting etter treningssenter i går kveld, følte jeg alt var veldig riktig. Vanskelig å forklare, men jeg smilte mens jeg gikk og det sier vell sitt. Alle de vakre bygningene, sola strålte mellom trærne og traff meg i ansiktet, lufta var perfekt, det var ikke så mange ute, og jeg gikk med musikk i ørene og treningsbagen på ryggen og bare følte meg skikkelig tilstede. Det er de stundene jeg lever for. Det er derfor jeg vil gi kroppen og hodet mitt fysisk aktivitet og trening. God`følelsen. Det var så deilig! Jeg har et mål om å gjøre det jeg vet er bra for meg her, hver dag. Og jeg vet Oslo vil vise meg sine beste sider denne gangen. Til nå, elsker jeg det. 

I går var en laaang dag. Jeg fikk hilse på alle dem jeg skal gå i klasse med de neste tre årene. Alle virket så utrolig hyggelige! Hva er man egentlig så nervøs for på slike dager..? Altså, jeg følte angsten skulle spise meg opp innvendig da jeg gikk ut døra på morgenen. De fleste vil jo bare bli kjent med deg liksom. Det skal jeg huske til neste gang. Spare meg for unødvendig stress liksom. Dagen gikk sykt fort. Vi fikk en omvisning på skolen, hørte et par velkomsttaler, ble kjent med hverandre, satt i parken, og hadde egentlig opplegg fra start til slutt. Det var en veldig fin dag, og jeg gikk hjem med en god følelse i magen. Jeg tror de neste tre årene av livet blir bra. Og nå gleder jeg meg bare skikkelig til alt jeg har i ventet. Gode følelser, en god start. 

Happy tuesday! Keep your circle positive. Speak good words. Think good thoughts. Do good deeds. You will never have this day again, make it count. 

Processed with VSCO with 6 preset

       Frokostgrøten min:      

1. ​En del havregryn
2. Vann/melk til det dekker grynene
3. 1 scoop sjokoladeprotein 
4. Bær/banan som topping
+ kaffe med melk = Perfekt. 


Nå skal jeg stelle meg litt, pakke bagen til trening, og dra på et foredrag på skolen sammen med noen fra klassen. Det er et foredrag med Peder Kjøs, som er en av mine favorittmennesker i verden. Hvis ikke dere har hørt om han, bør dere google. Og høre podcasten “hos Peder”! Liten anbefaling der bare. Men ja, jeg gleder meg skikkelig! Håper dere lager dere en fiin dag. Det fortjener dere! Vi snakkes senere 💗💗

1 kommentar

1 thought on “God morgen fra Oslo!

  1. Hei! Du virker som en god sjel og bloggen din er så gjennomført. Elsker den levende og åpne måten du skriver på. Får meg til å tenke med spenning på når barna mine skal ut av redet. Masse lykke til. Ikke fått med meg hva du skal går?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.