En kveld for hjertet.

Categories Hverdagen

Hvordan skal jeg klare å reise fra disse to da?  I går kveld hadde jeg besøk av to av mine nærmeste venninner, for en siste tacokveld før jeg flytter. Det var SÅ koselig, selvom det gjorde selve flyttingen tusen ganger verre å tenke på.. At jeg ikke skal være i samme by som disse nydelige skapningene lengre, ikke kan møtes for en kaffe før jobb, ikke ta ei treningsøkt sammen, gå en kveldstur, eller møtes på kvelden bare for å snakke om alt vondt og fint- kan jeg bare ikke tenke på. Heldigvis vet jeg at det skal det mere enn et lite “bybytte” til for å ødelegge vennskap SÅ sterke- og disse vet jeg vil stå for alltid. 
.    .    .    . 

Idag derimot, er det fredag og HELG! Jeg har selvfølgelig helga full av planer, pakking, og tid med venner og familie. Søndag flytter jeg. Yepp, søndag formiddag kjører bilen til Oslo, og jeg blir igjen. Mandag begynner skolen, eller fadderuka- og vips, så var Oslolivet i gang igjen. Jeg kjenner jeg ikke har forstått det helt ennå, fordi jeg faktisk får fysisk vondt i magen av å skrive det. Gud jeg kommer til å grine som en unge når mamma og pappa kjører fra meg.. Haha voksen 23 åring på nye eventyr, der har du meg! Neida, på mandag er sikkert alt fint igjen, og jeg er i full gang med å henge med på alt som skjer. Jeg gleder meg til å oppdatere dere, og ta dere med på alt dette. Jeg føler liksom jeg har vært ganske ærlig med hvor skummelt jeg syntes dette er- noe jeg har gjort både for at folk skal kjenne seg igjen, men også for min egen del. Jeg gleder meg til å lese dette om typ 2 uker, og se hvordan jeg tenker da, hvordan alt har gått, og hvordan tankegangen kanskje har forandret seg..? Hvem vet. Ikke meg i hvert fall. 



Mine hjerter av gull. To jenter jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten. Sjelevenner. Jeg kommer til å savne dere så. 

Processed with VSCO with a4 preset

💗

1 kommentar

1 thought on “En kveld for hjertet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.