Tirsdagstanker.

Categories Trening/helse

Reklame | Barasportswear.com

Dette har vært en fin tirsdag. Jeg våknet ganske sent, spiste frokost, og dro for å trene med Susann. Det var siste treningsøkta vår sammen før jeg flytter, noe som virkelig gikk opp for meg da jeg satt i bilen på vei hjem. Jeg flytter for søren!! Haha, nå er dere sikkert lei av dette sinnsyke ambivalente forholdet mitt til alt dette med flyttingen, men altså.. Jeg tror ingen forstår hvor mange for-og motargumenter som streifer hodet mitt i løpet av en dag når det kommer til Oslo. Det jeg deler her med dere, er ikke en gang halvparten av alt jeg tenker på, vurderer, er redd for, og gleder meg til. Jeg har vell kommet til et punkt hvor jeg tenker at jeg bare må slutte å vurdere, ikke tenke så mye på det, la dagen komme når den kommer- og bare la det gå som det går. Jeg har virkelig troen på at det blir veldig veldig bra, når jeg først har kommet meg frem, funnet min plass, og kommet inn i en slags hverdag. Jeg er et rutinemenneske, og kjenner sommerferie og fridager gjør meg litt gal (hvis det er lov å si..?). Misforstå meg rett, jeg har virkelig hatt verden beste sommer her hjemme, med familie og venner rett rundt meg. Den har faktisk vært nærmere perfekt. Men nå savner jeg rutiner. Gode rutiner! Jeg savner å lære nye ting, føle mestring, ut av komfortsonen, bli kjent med nye mennesker, klare meg selv, komme inn i gode treningsrutiner, jobbe hardt for å nå mål, lære mer om meg selv, utfordre meg selv.. Ja, dere skjønner poenget. Og alt det, vet jeg Oslo vil gi meg. Både på godt og vondt. Jeg trenger det. Ja, det er vell konklusjonen jeg har kommet frem til. Jeg trenger å gjøre dette! Jeg trenger å gjøre dette for meg selv.

Anyway.. Nå skal jeg bruke resten av kvelden med familien, lage meg litt digg kveldsmat, og se et par episoder med Love Island UK, KUWTK, og Helene sjekker inn (mine tre favorittserier at the moment). Håper dere nyter de siste dagene av ferien, før hverdag, skole, jobb og rutiner starter for fult. Som pappa sier til meg hver dag; “nå må dere huske å sette pris på hver og en av disse fine dagene vi har nå. Det er disse dagene vi kommer til å prate om og ønske oss tilbake til om bare et par uker”.  Takk pappa, det er SÅ sant. 

Treningsgenser (finnes i mange ulike farger) HER // Tights H&M // Sneakers Nelly.com // Sunnies Barcelona

 


Q: Hva er dine planer for høsten? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tirsdagstanker.

  1. Nå har jeg akkuratt flyttet for 3 gang i Oslo på 4 år, og jeg må bare si det at Oslo gjør godt for kropp og sjel <3 kommer selv i fra Toten og har siden jeg var liten alltid vært en byjente by heart, så jeg må virkelig si at jeg anbefaler deg å flytte hit 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.