Bilder fra helga som gikk

Categories Reise

Heiii fine dere, og god mandag! 
Som jeg skrev i går, var jeg på hytta i helga. Jeg tenkte derfor å dele litt bilder med dere fra en av de fineste helgene på lenge. Den var så sårt nødvendig! Jeg tror det er derfor den føltes så ekstra fin. Når stress bygger seg opp i kroppen, og tyngder skuldrene mine over en lengre periode- skal jeg huske tilbake på denne helga. Da skal jeg rømme til hytta igjen. 

Idag regner det, og jeg føler litt på høsten. Jeg elsker det! Jeg sitter faktisk her med ullgenser, og hører på “venter på høsten” lista til Anniken Jørgensen. Jeg har tent et lite lys foran meg, og drikker en kopp rykende varm kaffe med melk. Den høstfølelsen altså. Men, tilbake til hytta. Gjett om jeg skal nyte mange fine høstkvelder på hytta i år da! Ah, jeg blir lykkelig bare av tanken. Vakkert er det. Er det lov å romatisere melankolske følelser..? Jeg håper det. Følelser som er litt gode, og litt vonde, på samme tid. Det er sånn høsten føles. Elsk hat, men mest elsk. Det eneste jeg vet er at jeg skal rømme fra Oslo når høsten står på som værst(best), ta med meg skolebøkene, kjøre til hytta, fyre i peisen, tulle meg inn i gamle ulltepper, og lese pensum, drikke te og høre på stillheten. Lykkelig.

Sorry at jeg babler. Uansett. Her har dere litt bilder fra helga som gikk. Håper dere liker dem!

Processed with VSCO with a4 preset


Processed with VSCO with a4 preset

Processed with VSCO with a4 preset

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.