HEI SØNDAG.

Categories Mote

Det er noe spesielt med å våkne søndag morgen, hoppe rett i joggisen, lage seg litt ekstra deilig frokost, og kose seg med en varm kopp kaffe foran TVen. Det er oppskriften på en lykkelig start på dagen, spør du meg. Noen som føler det samme? Og nettopp slik, startet min søndag. Og nå, i skrivende stund sitter jeg å hører på litt deilig musikk, mens jeg blogger til dere. Jeg hører faktisk alltid på musikk når jeg blogger! Ikke sånn partyparty treningsmusikk, men mer sånn tenke, sove, jobbe musikk. Liten funfact der; jeg hører alltid på to av listene til Anniken Jørgensen når jeg blogger, sitter på bussen, tenker, eller sliter med å sove. “Natteravn” og “Kråkesølv” heter de. Anbefales på det sterkeste. De gir meg ro på en helt spesiell måte, skikkelig skikkelig deilig. 

        S  U  N  D  A  Y  P  L  A  N  S           

Jeg sov lenge idag. Eller lenge til å være meg blir det vell. Jeg sov helt til 10.00!! Det var deilig. I går kveld begynte det (endelig) å regne, så jeg tror kanskje den gode lufta gjorde underverker for sovehjertet. Lufta ble plutselig så frisk! Fantastisk. Jeg tror dette blir en fin søndag. Jeg har et par planer, og tenker å gjøre det beste ut av hvert sekund. Og ta en ting av gangen. Leve NÅ vet dere. Ja, jeg jobber fortsatt med det. Men nå må jeg hive meg rundt, kle meg og sette i gang kroppen. Dagen starter nemlig med en treningsavtale med lillesøster og kjæresten hennes. Ja, dette blir en fin søndag. Det har jeg bare bestemt meg for. 

Ellers må jeg bare vise dere dette sinnsykt deilige settet som dukket opp i postkassen min før helgen. Altså, Bara har virkelig overgått seg selv denne gangen spør du meg!! Det er virkelig like fint i virkeligheten som på bildene, bare ennå bedre. Stoffet er mykt, den sitter som et skudd på kroppen, og har en superfin slim fasong. Jakka kommer jeg også til å bruke på trening, da den har armer som “puster”. Den passer også perfekt til en kul treningstights, eller eventuelt til å hive rundt seg på tur, i hverdagen eller på jobb.

 Nå er jo jeg så heldig å få være ambassadør for Barasportswear, men om du ønsker deg samme joggedress som meg, har jeg lagt link til plaggene under her.
Og husk at ” Marie15 “ gir 15% rabatt på alle ordinære varer, noe som betyr at du kan få rabatt på både genser og bukse!!  
 

Lys grå jogger HER // Svart cropped hoodie HER

. . . 

Q: Hva er dine søndagsplaner? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HEI SØNDAG.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.