Mission of the week

Categories Mote

Reklame | Barasportswear.com

God morgen, Torsdag. Hvordan har morgenen deres vært? De som har sommerferie, sover kanskje ennå..? Jeg er oppe og hopper, og får snart besøk av ei venninne. Dagen startet med kaffe, Dr. Phil, musikk, og nå litt blogging. Jeg er i en god flow med bloggen om dagen, føler jeg. Det er rart hvordan ordene flyter og blogginnleggene skriver seg selv, når hodet bobler over av tanker, kroppen er stresset, og man kanskje ikke har den beste perioden innvendig. Da er bloggen god å ha. Som jeg skrev; dagbok og beste venn. 

Ionisk nok, vil jeg egentlig blogge om alt annet enn trening for tiden. Skal ikke snakke om akkurat det nå, annet enn at styrketreningsmotivasjonen får komme når den kommer. I går dro jeg fra treningssenteret 10 min etter jeg hadde kommet, og gikk en tur ute i sola isteden. Det bare frister ikke at all. Men det kommer tilbake, det vet jeg jo. Høsten og vinteren er min tid- i hvertfall for trening. Da er jeg mest motivert, i best form, og kunne brukt timevis på treningssenteret. Så her er det bare å smøre seg med tolmodighet og holde kroppen i aktivitet på andre måter. Sommeren for meg, betyr mye tur, gåing, jogging og bevegelse på den måten- og det får jeg søren meg være fornøyd med. Sjukt hvor høye krav man sette til seg selv, samtidig som man forteller alle andre at de må slappe av, nyte sommeren og ikke stresse med treningslysten. Må begynne å høre på meg selv as. Mission of the week!

Nå skal jeg komme meg ut døra, og nyte et par fine timer i sola med verdens fineste bestevenninne. Jeg håper du lager deg en fin torsdag, og bruker den på det som er best for deg.
Vi blogges, babes.

                                        Tights HER // Mesh T-shirt HER // Sko Rebook                                         

1 kommentar

1 thought on “Mission of the week

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.