IDAG.

Categories Hverdagen

  TIRSDAG.  
Flere som føler det er mandag..? Hvis det hadde vært mandag, ville den i hvert fall startet ganske blått. 
Dagen idag startet med en sliten kropp med litt for lite søvn, litt for mye på hjertet, og litt for lite tid. Heldigvis, hadde jeg lagt opp til en fin dag og avtalt treningsdate og soling med ei venninne! Snakk om å tilrettelegge for fremtidig lykke, heh? For joda, som jeg trodde (og nå vet), ble dagen plutselig titusen ganger bedre etter ei god treningsøkt, litt venninnetid, en god lunsj ute, og avslapning i sola. Det er ofte ikke så mye som skal til, så lenge man vet hva som gjør en glad, og gir en energi. Og nettopp derfor; jobbe med seg selv, bli kjent med egne følelser og vite hva som kreves, hva man bør gjøre mer av, og hva man kanskje bare skal kutte ut spesielt på dager hvor du allerede jobber fulltid med deg selv i ditt eget hode. 



  LUNSJ PÅ STRANDA.   

Etter trening, dro vi for å kjøpe oss litt digg lunsj, som vi kunne ta med på stranda. Det har nettopp åpnet ennå en will.i.juice i byen, RETT ved treningssenteret jeg trener på, så det er jo greit farlig for lommeboka..! Jeg tror med hånda på hjertet jeg kan si at dette er mitt nummer 1 favoritt lunsj-sted i hele Kristiansand. HELT etter min smak liksom! De har absolutt ALT jeg elsker, og jeg tror faktisk jeg kunne pekt på menyen i blinde og fortsatt vært like fornøyd. Idag gjorde jeg ikke det tho. Jeg gikk for en smoothiebowl! Vi dro på stranda, spiste, solte oss, og bare lå å pratet i et par timer- før jeg tok bussen hjem for å gjøre meg klar til kino med familien. 

  MAMMA MIA – HERE WE GO AGAIN! 
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra kinokveld med familien. Vi så den nye Mamma Mia filmen, som jeg har gledet meg så lenge til å se! Og den var bra. Veldig bra faktisk! Spesielt mot slutten syntes jeg. Da ble jeg faktisk rørt til tårer. Og når man sitter å gråter “alene” i en mørk kinosal, da vet man at noen har gjort noe riktig. Ikke at det skal så mye til da.. Jeg er jo tross alt verden mest følsomme menneske, og gråter stort sett bare noen gir hverandre en varm klem.. Men uansett, jeg likte den. Har dere sett den? Hva syntes dere?

Q: HVA HAR DU GJORT I DAG? 
 

1 kommentar

1 thought on “IDAG.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.