Oppsummering, helg & flytting.

Categories Trening/helse

Reklame | Barasportswear.com

     H A P P Y  F R I D A Y      

Endelig helg igjen, eller hva?? Shit den fredagsfølelsen skuffer aldri as. Den gang (hvis det noen sinne skjer..?) jeg får en fast jobb, skal jeg søren meg velge en jobb hvor fredagskvelden er hellig, lørdagen er fri, og søndagen skal brukes på sofaen. Helgefølelsen er virkelig den beste følelsen i verden, så den gir jeg fanken ikke fra meg for å si det sånn!! Hehe..

Akkurat nå ligger jeg på terrassen, og jobber med diverse ting jeg har utsatt i en evighet. Hehe, noen som følern? Jeg startet fredagen tidlig hos øyelegen, etterfulgt av ei styrkeøkt på treningssenteret. Det var  digg å endelig få gjennomført ei styrkeøkt igjen, også på bein da gitt!! Økta ligger på instastory til de av dere som vil teste den ut. Anbefales! 

I helga skjer det ganske mye, så planene i kveld er ganske rolige. Familietid, kos, god mat, avslapping og Marie-tid. Det er ekstra viktig å prioritere tid til seg selv, når dagene flyr og man bruker mye energi på å henge med. Det nytter ikke å henge med fysisk, om man ikke henger med psykisk og mentalt. De to må matche for optimal livsglede, right? 

På søndag reiser jeg faktisk på dagstur til Oslo for å dra på visning, så den dagen kommer til å fly. Imorgen skal jeg prøve å få gjennomført ei fullkroppsøkt, før jeg skal med noen venner på kvelden. Prøver å få gjort så mye som mulig nå før jeg flytter- for før jeg vet ord av det, sitter jeg i Oslo og er klar for første skoledag. DET er skummelt å tenke på det! Nei, det kan jeg faktisk ikke tenke på nå.. 

Ellers må jeg bare bruke et lite avsnitt på å takke dere (igjen) for fine tilbakemeldinger den siste tiden. Jeg har fått SÅ mange fine meldinger, spesielt på instagram de siste dagene- og fyttikatta så mye det betyr for meg å kunne kommunisere med dere som leser og følger meg. Mange av dere deler veldig mye med meg, noe jeg setter enormt stor pris på. Så tusen billioner takk for at dere leser, følger, liker og kommenterer.
 Takk for at dere holder meg gående.



Tights HER // Genser HER // Sko fra Reebok // Sunnies fra Gina Tricot // Pulsklokke fra Polar

Q: Hva er dine planer for helga??

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.