Sommersalg på treningsklær

Categories Trening/helse

Reklame | Barasportswear.com

Heii mine fine! 
Idag tenkte jeg egentlig bare å vise dere gårsdagens antrekk og minne dere på sommersalget som Barasportswear.com har gående for tiden. Som noen av dere kanskje vet er jeg så heldig å få være ambassadør for Bara, noe jeg er takknemlig for. Bara har virkelig mye freshe treningsklær, med masse sommerlige farger, som ikke koster skjorta men fortsatt holder høy kvalitet. Det liker vi, eller hva? Klærne sitter som et skudd, og funker like fint på trening som til hverdags. Toppen jeg har på meg under her er ganske ny, men er allerede på salg liksom!! Den er SÅ fin i fargen, og har allerede blitt en favoritt på trening. Tightsen er også på salg, sitter utrolig godt på beina, og finnes i to ulike gråtoner. Dødsfine!  Så ja, anbefaler dere å ta en titt på sommersalget på Bara sine nettsider, og om dere plutselig finner noe dere har lyst på som IKKE er på salg (ordinære varer), kan dere bruke “Marie15” i kassa for 15% rabatt. Happy shopping! 

Tights HER // Singlet HER
 

Processed with VSCO with a5 preset

Q: Har du testet ut treningsklærne til Bara tidligere? Hva syntes du?

3 kommentarer

3 thoughts on “Sommersalg på treningsklær

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.