Målet med denne sommeren.

Categories Hverdagen


 H E L L O   Z U N D A Y 

Heii og god morgen, fineste dere. Hvordan har helgen dere vært..? Min har vært fin. Planen idag er å slappe skikkelig av- og kun det. Det har vært ei sinnsykt fin uke med masse masse aktivitet og opplevelser jeg aldri ville vært for uten. Jeg føler virkelig jeg har samlet opp et fint knippe sommerminner i løpet av de siste dagene, som jeg skal ta med meg inn i høsten når den kommer. Det er på en måte målet mitt med sommeren, å samle minner jeg kan tenke tilbake på når regnet faller ute og lyset slås av. Da skal jeg tenke på disse dagene med gode følelser i hele meg. 

Jeg har brukt dagene ved sjøen, på tur i skogen, ute i båten, med venner, med familie, på trening, på meg selv, og prøvd å være i nået og nyte  så godt som overhode mulig. Idag kommer lillesøster hjem fra ferie (endelig!!) noe jeg gleder meg veldig til, så kvelden skal nok brukes sammen med henne og familien. Imorgen er det ny uke, og 7 nye ark å fylle med minner. Har dere noen planer for uka som kommer? 

Nå skal jeg fortsette zzøndagen min med et par episoder av Love Island UK (jeg har fått helt hekta!!). 
Vi blogges, fininger.

Processed with VSCO with a4 preset

Q: Hva er ditt fineste minne fra uka som gikk? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.