Treningsøkt & kveldsbad

Categories Hverdagen

God morgen, Onsdag! Håper dere nyter sommerværet og bruker fridagene til alt man ikke kan gjøre om vinteren. Vi vet virkelig ikke hvor lenge dette holder, så her må man nesten bruke hver dag som om det var den siste, tenker jeg! Norge er det eneste stedet jeg vil være om dagen, og jeg er SÅ glad for at dette landet endelig har forstått hvordan sommeren faktisk fungerer. 
Norge, nå er du virkelig på ditt vakreste. 

11.39: 
Jeg har vært våken ei stund, spist frokost, drukket kaffe, jobbet litt, og skal snart ut å bade! Planene for dagen er lagt, og jeg tror det blir en veldig veldig fin dag. Før jeg stikker ut, så tenkte jeg egentlig bare dele litt bilder fra gårsdagen med dere. Jeg bruker nesten bare mobilen min til å ta bilder om dagen, noe som gjør det veldig enkelt å dele mer fra “hverdagen” med dere. Hva syntes dere om det? Innafor? Kameraet har blitt liggende ei stund, men jeg lover å ta det i bruk veldig snart. Jeg savner jo faktisk å ta ordentlige bilder! Men ja, over til gårsdagen. Den var veldig fin! Jeg startet dagen tidlig med ei morgenøkt på treningssenteret, og brukte resten av dagen ute. Både økta og resten av dagen ligger forklart under her. ENJOY!

Processed with VSCO with 6 preset

 TIRSDAGS ØKTA ; 
 70 min langkjøring med varierende intensitet, på mølle + et lite høyrepp trisett for overkroppen. 
A1) Nedtrekk 15×3
A2) Militærpress 15×3
A3) Triceps pushdowns 15×3 


. . . . 
Etter trening gikk resten av dagen til sol, jobb og en kveldstur på sjøen for å bade. Det var SÅ deilig dere aner ikke. Jeg lever virkelig for sjøen, og alt det fine den gir meg. Å kjøre båt tror jeg må være noe av det mest mediterende (er det et ord?) jeg gjør. No worries. Jeg tok litt bilder til dere, og deler heller dem enn å prøve å forklare hvor fint det var. Jeg er så heldig som har dette rett utenfor huset, virkelig. Jeg tror faktisk aldri jeg kan vise nok takknemlighet for nettopp det.

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with a2 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with 7 preset

 4 things you can`t get back: 
The stone after it`s trown.
The word after it`s said.
The occation after it`s missed.
The time after it`s gone. 


Processed with VSCO with 6 preset

Lag dere en fiiin onsdag, babes. 
-vi blogges!

1 kommentar

1 thought on “Treningsøkt & kveldsbad

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.