07.07.2018

Categories Hverdagen


Jeg har et lite spørsmål til dere! Det siste halve året, har jeg ganske bevist endret bloggen fra å være en “hverdagsblogg” til en mer treningsrelatert blogg med fokus på helse, ernæring og fysisk aktivitet. Den siste tiden har jeg savnet å skrive litt mer personlig igjen. Litt mer av hva som foregår inne i hodet mitt, ellers i livet, og ikke minst vise dere mer bilder av andre ting enn treningsklær og middagsretter. Skjønner? Jeg bryr meg om veldig mye annet enn trening og kosthold også, og vil gjerne være ennå mer personlig med dere. Men jeg vil gjerne høre hva dere tenker først! Klikker dere inn på denne bloggen for å lese om trening og helse, eller hadde det vært gøy om jeg gav mer av meg selv på andre områder også? Og i så fall, hvilke områder? Legg gjerne igjen en kommentar. Det hadde gjort meg glad

. . . 

Når Palmesus står øverst på lista for ca hele Kristiansand, da stikker jeg på hytta. Haha så altfor typisk meg as. Men helt ærlig? Taco og VM på hytta var SÅ verdt det. Jeg har kost meg så masse. Har dere sett noe så vakkert forresten..? Vi dro hit for og bade å fiske idag, og ble sittende lenge. Det var bare så. sinnsykt. fint! Vannet var også ganske varmt, og det var ingen andre her. Bare helt stille. 

Processed with VSCO with a5 preset

 

4 kommentarer

4 thoughts on “07.07.2018

  1. Blir veldig inspirert av de treningsingsrelaterte innleggene. Spessielt der du deler trenigsøkter. Men som med alt annet, ja takk begge deler 😀 Du skriver utrolig bra, så hverdagstanker og liknende innlegg er det nok også flere enn meg som blir inspirert av, kjør på!

  2. Hei. Skrive om det du brenner for. Da er innleggene ektefølte og det er lett å bli inspirert. Stå på.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.