Dette er alt jeg trenger.

Categories Hverdagen

Gårsdagen. Dager som denne er definisjonen på perfekte sommerdager for min del. Jeg trenger virkelig ikke mer. Utenlandsferier er deilig det, men akkurat nå trenger jeg bare sommer på sørlandet, gode venninner, familie, fine samtaler, deilig sommermat, sommerfugler i magen, gode følelser og tid. Slik som gårsdagen. Det er vanskelig å beskrive dager som denne i ord, så jeg prøver med bilder istedenfor. Alt dere trenger å vite er at jeg var hadde det skikkelig fint, fra start til slutt. Og at dager som denne betyr så uendelig mye for meg. Balsam for sjela. Balsam for kroppen.  




 More sleep, more time, more moments, more laughter, more love, more sharing, more hugs, more deep talks, more life. 


Q: Hva er en perfekt sommerdag for deg? 

1 kommentar

1 thought on “Dette er alt jeg trenger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.