søndagstanker

Categories Tanker og meninger

Heii vakre. 
Nå var det godt å skrive igjen. Noen ganger blir det bare litt lenge mellom hver gang, det beklager jeg. Det er egentlig mest fordi jeg setter (altfor) høye krav til alt som skal ut. Jeg vil inspirere, og noen dager føler jeg virkelig ikke jeg har noe som helst å komme med. I hvert fall ikke noe som betyr noe. Jeg vil mene alt jeg skriver. Føle alt jeg skriver. Hvis det gir mening? Jeg vil ikke publisere noe som bare er skrevet fordi jeg føler jeg “må”, og legge ved et par bilder som ikke en gang gir mening. Dere leser mellom linjene, det har jeg innsett gang på gang (takk gud for det). Men nettopp derfor er det ennå viktigere for meg at alt gir mening- også det som står mellom linjene. I hvertfall for noen av dere. Og for meg.

Det har vært en fiin helg, og idag er vi allerede startet på juli måned. Hvor fort går dagene egentlig?? Sommeren på sørlandet er fantastisk, og jeg prøver å nyte den så godt som overhodet mulig. Jeg bruker dagene godt, sola, været, menneskene rundt meg. Alt er egentlig ganske fint. Bør være i hvert fall. Jeg vil forresten takke dere for så mange fine tilbakemeldinger de siste dagene. Både her, men kanskje spesielt på Instagram. Dere er så fine, og alt dere skriver til meg betyr virkelig alt. Det lagres i hjertet, det skal dere vite. Ellers har jeg brukt dagen i sola. Gårsdagen var veldig hektisk, så idag trengte batteriene å lade igjen. Det er så viktig det! Jeg våknet litt haveis i formen idag, så jeg har brukt dagen på å se på leiligheter, jobbet litt, sole meg, spise pizza med familien, gå tur med Maia, tenke på uka som kommer, vurdere meg selv, fundere over livet, og prøve å forstå meg selv og egne tanker. Det vanlige altså. Typisk søndag egentlig. En ganske fin søndag faktisk. Jeg håper dere også har hatt en fin dag? Hvis dere ikke har det, så er det også helt greit. Alle dager kan ikke være like bra. Da hadde ikke livet vært så kult, eller hva? 
 
  There is more to you then yesterday..  

 

– vi blogges <3 

1 kommentar

1 thought on “søndagstanker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.