Through my iPhone

Categories Hverdagen

God tirsdag, dere!! 
Jeg tenkte bare å stikke innom for å oppdatere dere med et litt annerledes innlegg- nemlig litt bilder fra de siste dagene through my iPhone. Er det litt gøy eller? Jeg vet i hvert fall at jeg elsker når bloggerne jeg leser, deler “private” bilder fra mobilen sin- så derfor tenkte jeg å kjøre på med det samme. Dagen idag har gått i ett, så nå skal resten av kvelden brukes på jobbing med onlineplaner. Er ikke like lett å sette seg ned med maccen midt på lyse dagen når sola står høyest på himmelen, merker jeg.. Så nettopp derfor har jeg lagt jobben til ettermiddag/kveld/natt (ehe). Jeg jobber best da har jeg funnet ut.
Anyways, her kommer bildene. Enjoy!

 – Jeg har hatt en hang-up på yoghurt til frokost de siste dagene. Jeg vet ikke helt hva som skjer, men havregrøten har rett og slett blitt byttet litt ut de siste dagene! Say whaaat? Den har blitt byttet mot vaniljekesam blandet med gresk yoghurt, med havregryn, gresskarkjerner, banan og varme skogsbær. Til de av dere som ikke har smakt den komboen, så er det absolutt å anbefale. Spesielt om sommeren når varm mat ikke frister sånn veldig.. Dette smaker nesten litt dessert! Jeg måtte også ta med et bilde av min all time favorite snack på farten, nemlig proteinpuddingen over alle proteinpuddinger fra YT. Den er bare SÅ GOD liksom jeg klarer ikke..!!! (hvor mange av denne jeg spiser i uka, tror jeg ikke vi skal gå noe nærmere inn på). Og når jeg i tillegg får spise den ute i sola, ved sjøen, mens jeg hører på podd og venter på bussen – DA har jeg det som plomma i egget. 

– I helgen, fikk jeg endelig catchet up with this babe, som var på besøk fra Oslo!! Altså, vi hadde ikke sett hverandre på over 2 år, altså siden jeg flyttet fra Oslo- og det føltes som vi møttes i går liksom. Helt sjukt. Vi kjøpte oss verdens beste lunsj på Will.i.juice, som vi spiste i parken. Nå gleder jeg meg bare ennå mer til å flytte tilbake til Oslo så vi kan henge igjen. Denne jenta, samtalene vi har sammen, og hvor like vi er. SÅ ekte liksom. Takk for en fiin lørdag, Tiffany <3 

Processed with VSCO with 6 preset

– Smoothiebowl med vaniljeprotein, banan, kiwi, jordbær, mango, mandler, granola, gojibær & kokosflak. Til alle som bor i Kristiansand; “proteinbowl” på Will.i.juice. Den er helt amazing!

– Jeg har vært i bursdag! Lørdag kveld var det av med tights og hoodie, og på med finstasen. Jeg var i bursdagfest hos ei venninne, noe som var veldig veldig koselig. Jeg var edru og dro ganske tidlig hjem- men koste meg selvom, og hadde en veldig veldig fin kveld med masse hyggelig mennesker! En veldig fin Sankthans-aften <3 

– Er det en ting jeg elsker med jobben min, og hvordan ting er nå- er det at jeg kan bestemme dagene mine selv. Disse bildene for foreksempel, ble tatt idag. Jeg fikk besøk av ei venninne ganske tidlig, og brukte formiddagen på å sole oss på brygga, spise lunsj og bare kose oss i varmen sammen. Når jeg tenker på sommerminner, og hva jeg vil bruke sommeren min på – er dager som denne svaret. Jeg trenger faktisk ikke mer. 

– Jeg har som sagt ikke trent så mye styrke i det siste, både pga nakken- men også litt fordi jeg ikke helt har energien og lysten når det er så varmt og jeg bor så langt borte fra treningssenteret. Å bruke hele dagen inne, både på bussen og på trening, frister så innmari lite bare.. Forrige uke var en bra treningsuke, men etter helgens lille “skade”, har det ikke blitt like mye aktivitet som jeg trenger. Som dere vet, handler trening mest om psyken og det mentale for meg. Jeg trenger den tiden for meg selv med trening, for å kunne være meg selv best mulig og prestere på alle andre områder. Det høres nok veldig dramatisk ut, men for meg er det faktisk  livsviktig. Idag føler jeg meg heldigvis bedre og kan bevege meg normalt igjen, noe som resulterte i at jeg tok på meg joggeskoene og dro ut på løpetur. Og shit for en følelse. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det for noen som aldri har opplevd det, men den følelsen jeg får av å trene.. nei, den er rett og slett helt ubeskrivelig. Jeg føler meg som meg selv, føler meg bra, føler meg fri, føler mestring, føler energi, overskudd, lykke, glede, ro. ALT. Og hvis ikke DET er grunn nok til å gjøre det igjen og igjen og igjen, så vet ikke jeg. 
 

Q: Hva har dere gjort i det siste?

3 kommentarer

3 thoughts on “Through my iPhone

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.