Syv blanke ark

Categories Trening/helse

God morgeeeen, Mandag!!

Hvordan har helgen deres vært? Flere enn meg som har kost seg litt ekstra? Idag er det (heldigvis) mandag, ny uke og ny start. Vi har syv blanke sider foran oss, som vi kan
fylle med hva enn vi ønsker. Hva skal du fylle uken med? Jeg skal fylle mine sider med ting som gjør meg glad, fine øyeblikk, god mat, bevegelse for kroppen, hardt arbeid for å oppnå det jeg ønsker, tid for meg selv, tid med de rundt meg, ny lærdom, og sikkert masse masse mer som dukker opp underveis. Jeg skal i hvert fall gjøre alt jeg kan for at de syv neste sidene i boka, er med på å utvikle meg som person.
Det må jo være målet. 

Ellers har jeg hatt en rolig morgen. Jeg sov til rundt 09.00, stod opp for å spise frokost ute på verandaen med familien, drakk et par kopper kaffe, og ligger nå ute på terrassen for å jobbe litt. Jeg har et par matplaner jeg må bli ferdig med idag, før jeg får besøk av ei venninne i kveld. Sola varmer igjen, og vinden er borte – sommeren er tilbake. Endelig! Ellers har jeg fått en skikkelig strekk (kink) i nakken i løpet av helga, og har hatt problemer med muskelsmerter og bevegelse av hodet, nakke, venstre arm og rygg i nesten 3 dager nå.. Det er helt forferdelig vondt, så treningen får legges på hylla frem til jeg kan bevege meg normalt igjen.. Slike ting får en til å sette pris på å vanligvis ha en frisk og rask kropp altså!! Så idag blir det bevegelse i form av tur, tror jeg. Deilig det også da! Håper dere lager dere en veldig veldig fin mandag. Og husk; ta kontroll og gjør deg selv stolt. 

Sneakers fra H&M // Tights fra Nike // Topp fra Nike // Treningsjakke fra H&M // Bag fra Nike // Sunnys fra Bikbok


. . . 

Hva er dine planer for uka? 

1 kommentar

1 thought on “Syv blanke ark

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.