Min tirsdag, treningsøkt & dagen idag

Categories Trening/helse

God morgen, fiine dere!!
Sola skinner, og planen er å nyte den som bare søøren idag. Det er meldt dårligere vær fremover, så idag skal jeg jobbe litt ekstra hardt med brunfargen 😉  Ellers blir det jobb, tur med Maia og middag med familien. Jeg har meldt meg frivillig til å lage middag til fammen kommer hjem fra jobb idag, så her er det bare og begynne å tenke! Noen som har noen digge anbefalinger? Det eneste jeg har planlagt, er at det skal inneholde laks. Tenker kanskje å lage ovnsbakt laks med avokadokrem, salat og båtpoteter. Det er liksom blitt min lille spesialitet, og noe jeg i hvert fall har fått positiv respons på før. Noen som er keen på oppskrift? Hyl ut! Det er faktisk dødsdigg, om jeg må få si det selv, ehehe. 

Anyways! Jeg tenkte å oppsummere gårsdagen for dere, med litt bilder, ei treningsøkt og litt snikksnakk. Det var en skikkelig fin tirsdag, skjønner dere! Når dagen starter med ei god treningsøkt, på et nesten tomt treningssenter- da er denne jenta lykkelig resten av dagen. Hehe! 
Enjoy.

Processed with VSCO with 6 preset

GÅRSDAGENS ØKT: RYGG OG SKULDRE 

Oppvarming: 10-15 min rask gange på mølle + strikkøvelser for overkropp. 
1. Enarms skulderpress med manualer 6×4
2. Nedtrekk bredt grep 6×4
3. Facepulls 6×4
4. Neutral grip row 6×4
5. Sittende roing 6×4
6. Fronthev med vektskive 6×4

Avsluttende: 25 min powerwalk på mølle. 

Da jeg kom hjem fra trening, la jeg meg i solsteika for å jobbe litt. Ahh, hvor digg er det da? At jeg kan jobbe fra madrassen på terrassen liksom! Sinnsykt deilig. Da jeg var ferdig med det jeg skulle, heiv jeg meg i dusjen og gjorde meg klar for tacodate. Det ble en utrolig koselig kveld, og vi ble sittende å snakke om alt mellom himmel og jord, til øynene nesten falt igjen på alle tre. Da er det på tide å komme seg hjem, si!

Ahh, jeg må bare si det igjen- for en fiiin tirsdag altså!

2 kommentarer

2 thoughts on “Min tirsdag, treningsøkt & dagen idag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.