Hadebra Norge!

Categories Hverdagen

Hola mi amigos

Akkurat nå sitter jeg på bussen på vei til Oslo, og blogger fra mobilen. Jeg har egentlig aldri brukt denne blogg-appen noe særlig, fordi jeg føler alt av tekst og bilder blir veldig feilplassert..? Haha, dere får gi meg beskjed om dette er noe som funker, for i så fall er det jo sjukt mye lettere for meg som ellers gjør ALT på telefonen. Mer blogging fra mobilen, yey or ney? Hvordan ser det forresten ut om jeg bruker smileys…? Sleng igjen en kommentar and tell me✌

Uansett. Ref starten på innlegget; senere ikveld reiser jeg og ei venninne på ferie til Barcelona!! Gud det skal blir så sjukt deilig med ei uke ferie nå, dere aner ikke. Jeg har ikke vært utenlands på nesten 3 år, så dette føler jeg faktisk er litt fortjent. Planen er bare å kose oss max, se masse av Barcelona by, spise masse god mat, og rett og slett bare koble av ei uke. Jeg har vært i Barcelona en gang før, og har hatt lyst til å dra tilbake siden. Veldig veldig fin by. Noen av dere som har vært der? Noe spesielt vi burde få med oss? Veldig åpen for tips!!

Skal prøve å få oppdatert dere litt underveis, men det meste kommer nok på Instagram (@marievigebo), så følg med der for spanske øyeblikk, feriebilder og updates fra barcalife🌴

Nå skal jeg kose meg videre med podcast, til jeg kommer frem til Oslo. Ha en nydelig dag!

Vi bloggeeees

2 kommentarer

2 thoughts on “Hadebra Norge!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.