SPØRSMÅLSRUNDE!

Categories Trening/helse

Heiii, god morgen, og goood torsdag, mine venner  Hvordan har dere det? 
Jeg håper dere har det bra, og at dere bruker tid på ting som gjør hverdagen deres fin. Sett av tid til pusterom i hverdagen, kjenn etter at det du gjør betyr noe, gir deg noe, eller i det minste tar deg i riktig retning i forhold til hvor du ønsker å være. Ikke? Ja, da håper jeg du tar tak og gjør en endring NÅ. Som jeg prøver å minne meg selv på hver dag; tid er det mest verdifulle du har – bruk den godt, og bruk den NÅ. 
. . . 
Det er vell fridag for de fleste idag, er det ikke? Haha, jeg husker hvordan det aller beste med Mai-måned, var alle fridagene fra skolen. Lykke! 
For min del, startet torsdagen rolig. Formiddagen har gått til litt jobb, et møte, og i skrivende stund har jeg nettopp fått i meg litt lunsj og en ekstra kopp med kaffe 😉 Denne uka har det virkelig gått i ett fra morgen til kveld, og jeg føler jeg har brukt det fine været for alt det er verdt. Idag, kjenner jeg det blir deilig med en litt rolig hviledag uten så altfor mange planer. Været er ikke spesielt fint heller, så da passer det perfekt med en “innedag”. Jeg tenkte derfor å sette igang en liten spørsmålsrunde!! Jeg har hatt spørsmålsrunder i forhold til trening og helse før, men denne gangen er jeg åpen for alt dere måtte lure på. Så FYR LØS folkens, her er ingen spørsmål dumme! Spør om masse gøy- og jeg skal gi dere masse gøye svar tilbake ; ) 


Q: Hva lurer du på?  

4 kommentarer

4 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE!

  1. Hvor ville du bodd hvis du kunne bodd hvor du ville?
    Hvordan ser drømme mannen din ut?
    Hva gjør deg lykkelig?
    Hvordan har du motivasjon til å trene så mye?

  2. Favoritt program/serie?
    Favoritt øvelse på trening for bein og overkropp?
    Hva jobber du med?
    Kan du fortelle om dine fremtidsplaner? (Studier, mål, osv)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.