Gårsdagen, 17.mai & ny uke

Categories Mote

G O D   M O R G E N   M A N D A G 
. . . . 

Fytti så digg. Jeg ELSKER at våren endelig har meldt sin ankomst. Folk kommer ut av hiene sine, alle smiler til hverandre igjen, og jeg kan gå med solbriller og vår-jakke. Finnes det egentlig noen bedre årstid en vår..? Sommeren er fin, men våren gir en sånn ekstra fin følelse av håp, glede, og sommerfugler i magen. Jeg elsker det. 

Det er mandag, ny uke, og vi er helt i starten av ny måned. Har dere satt dere noen mål for Mai? Jeg tror egentlig mitt eneste mål skal være å være så mye som mulig ute. Jeg skal nyte været, nyte sola, og bruker tid med venner og familie ute. Maia skal få masse tur, jeg skal få inn noen gode styrkeøkter, og prøve å løpe litt kardio i frisk luft. Så vil jeg grille!! Åh ja, grillsesongen skal absolutt startes i Mai. Så nærmer jo faktisk 17.mai seg også.. Tipper de fleste har startet planleggingen? Haha, sjukt hvordan folk legger hele livet sitt i 17.mai feiring altså! For min del, kunne jeg gjerne reist bort, eller rett og slett bare latt dagen gå forbi i stillhet. Jeg vurderte faktisk å reise til Danmark med Pappa! Ikke super-17.mai-fan kan man si. Jeg gleder meg til å spise is da! Det er egentlig min plan for den dagen. Kle meg i den fine bunaden min, spise masse is og møte et par venninner. Rolig og koselig, akkurat slik jeg liker det. Hva skal dere? 

Anyway! Planene for mandagen er lagt, og jeg skal straks starte den på trening. Wææ, idag gleder jeg meg skikkelig!! Som jeg fortalte, gikk helga til jobb og konfirmasjon, noe som resulterte i null trening, goddis hele helga, litt for mye kaker i går, og litt for lite god næring og bevegelse. Haha huff, da er det godt det finnes mandager, si! Men FOR en koselig og fin helg jeg har hatt- så alt i alt, var det såå verdt det. Jeg sier det igjen og igjen og igjen; 
En balansert livsstil er virkelig nøkkelen til suksess, glede, resultater- og et sunt og lykkelig liv. God mandag! 
 

Q: Hva er dine tanker om 17.mai? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Gårsdagen, 17.mai & ny uke

  1. For en nydelig bunad og bilder!! 🙂 så morsomt at faren din reiser til Danmark, da min far faktisk reiser til Syden på denne dagen. Hadde ikke takket nei til å være med på det selv, nei 😉

  2. Helt nydelige bilder! Jeg selv elsker 17.mai og ønsker å alltid være en del av en stor fest, men pleier aldri å bli sånn – men alltid en flott feiring uansett, som er det viktigste

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.