En liten personlig anbefaling

Categories Tanker og meninger
Jeg er sikker på mange av dere allerede kjenner til Cornelia Grimsmo? Jeg har snakket om henne på bloggen et par ganger før tror jeg, men jeg velger å gjøre det igjen likevel. Cornelia er en utrolig dyktig youtuber, som inspirerer meg på veldig mange områder. Hun snakker om livet på en veldig enkel og fin måte som gjør meg motivert og inspirert til å være meg selv fullt og helt, følge egne drømmer, og bygge opp et liv jeg trives i. Jeg tror alle har noe å lære av mennesker som henne, og nettopp derfor deler gjerne igjen. Det fine med Cornelia og hennes youtubekanal, er at den treffer alle. Du vil kunne relatere, og etterhvert bruke noe av det du hører, i eget liv. I hvert fall gjør jeg det. Ofte! Jeg har lagt ved et par videoer som jeg liker veldig godt, og resten finner dere ved å klikke dere videre inn på kanalen. Bukt litt tid idag på å lære mer om deg selv. Husk at tiden du bruker på deg selv, aldri er bortkastet. Det er faktisk noe av det viktigste du gjør. 
 
 

 

“/>
 

Ha en fin torsdag videre <3 

2 kommentarer

2 thoughts on “En liten personlig anbefaling

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.