Litt nytt treningstøy!!

Categories Mote

Reklame | Barasportswear.com

Heii dere!!
Okei, jeg må bare si at jeg i skrivende stund ligger langflat på terrassen hjemme i sola – og det ER så digg!! Jeg spiste lunsjen min her ute også nettopp, sammen med pappa. Altså, å spise lunsj ute i frisk luft er seriøst noe av det beste jeg vet. Jeg hører også på podcasten “Skitshowet” med Anna og Erica (..en liiiiten anbefaling til alle andre bloggnerder der ute- ganske morro faktisk!!), og koser meg skikkelig. Onsdagen startet tidlig for min del, så jeg har allerede vært i byen på trening sammen med Susann. Vi prøvde oss på en litt annerledes økt idag, og kjørte rett og slett på med ei litta sirkel-økt! De av dere som følger oss på instagram, har kanskje allerede sett økta- men til dere andre, så ligger den i story på @marievigebo og @susannfrustol. Jeg kan love en skikkelig utfordring, men med en veldig veldig digg følelse etterpå. Prøv den vell!!

Ellers må jeg bare vise dere en liten smakebit av den nye kolleksjonen til Bara, som jeg fikk i posten for ikke så lenge siden. De nye tightsene er såå fine!! Under ser dere en av dem, og med ei skikkelig sommerlig og fin t-skjorte til, som forresten også er ny. Passformen er perfekt, og klærne sitter som støpt fra topp til bunn. Link til klærne ligger lengre nede i innlegget, og der kan dere også klikke dere videre å ta en titt på resten av kolleksjonen. 
 

Tights HER // Tee HER

Nå skal jeg hente meg litt kaffe og kose meg videre mens sola fortsatt er oppe. Senere i kveld skal jeg møte ei venninne, for litt reiseplanlegging! Forteller mer om det senere. Wæææ, jeg gleder meg såå!! Lag dere en fiin onsdag videre da – vi blogges
. . . .
Q: Hva syntes du? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt nytt treningstøy!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.