Test ut dagens beinøkt!

Categories Trening/helse

Heiii dere ♥  
Har dere hatt en fin onsdag så langt? Det har nemlig jeg! Jeg startet dagen på trening sammen med ei venninne, hvor legday stod på planen. Dere vet de dagene hvor alt bare flyter på trening? God kontakt, masse energi, fokusert, du føler deg sterk, kjenner at øvelsene tar godt- og alt bare er gøy? Ahh, finnes det noe bedre egentlig? Idag var en sånn dag. Vi hadde tidenes beinøkt, og jeg satte meg på bussen hjem med en skikkelig god følelse.  Jeg har delt økta lengre nede i innlegget, til de som ønsker å teste den ut. Det anbefales!!

DAGENS BEINØKT ; 
. . .
A1) Bulgarsk utfall med stang 12+12×3
B1) Frontbøy 15×3
C1) Hipthrust 12×3
D1) Rumenske markløft med manualer 15×3
D2) Goblet squat 15×3
E1) Hipthrust med kettlebell og strikk 15×3
E2) Beinpress i smith 15×3 

Q: Leg day, YEY/NEY?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.