Jeg har pusset opp rommet mitt!!

Categories Hverdagen

Reklame | Desenio.no

Okei dere, da var det på tide å vise dere det lille oppussingsprosjektet jeg har drevet med den siste tiden. Wææ, jeg håper dere vil legge igjen en kommentar og fortelle meg hva dere syntes, for jeg er virkelig SÅ spent! Jeg har jo holdt hendene ganske tett til brystet, da jeg ville vise dere alt i sin helhet. Jeg må bare starte med å si at jeg er ganske stolt over egen innsats, og veldig fornøyd med resultatet! Jeg hadde såvidt malt en vegg før jeg startet på prosjektet, så da å skulle sparkle, maskere, male tak og lister, og sist men ikke minst- prøve å ikke søle på gulvet- kan man jo si jeg fikk meg en utfordring. Men fysøren, man klarer alt hvis man bare vil as! 

Da jeg bestemte meg for å flytte hjem på pikerommet til over sommeren, bestemte jeg meg også for å gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg er vandt til å bo alene, ha mine egne ting, ha det stille rundt meg, og rett og slett kunne gjør hva jeg vil uten å ta hensyn til så mange andre. Jeg trives jo veldig godt i eget selskap, og trenger min alenetid for å kunne være sammen andre og ha det fint (høres kanskje rart ut, men sånn er det). Jeg ville gjøre pikerommet litt mer “meg”, få inn litt farger og ting jeg liker, få ut alle gamle ting, og bare freshe det opp litt til våren. Jeg vil kunne trekke meg tilbake på rommet mitt, og kose meg der, skjønner? Jeg elsker jo å drive med ting som dette, kombinere farger, materiale, interiør og ulike stiler- så å kunne designe mitt eget rom, var jo bare supergøy! Så her har dere resultatet – tell me what you think below. (Det ligger også en rabattkode lengre nede i innlegget, som jeg tror dere vil like!)



FØR/ ETTER

.  .  .  .  . 
Jeg har også vært så heldig å få et lite samarbeid med Desenio.no, som jeg jo elsker og har brukt et par ganger før, hvor jeg har fått velge ut et par bilder til veggene på det nye rommet mitt. Jeg virkelig elsker fine print på veggen, og syntes det gjør mye av følelsen i selve rommet- noe jeg tenker er ekstra viktig på et soverom hvor du faktisk skal slappe av! Hos Desenio har du et hav av muligheter, og kan skape akkurat den følelsen du selv ønsker i hjemmet ditt. Du får også kjøpt rammer i rett størrelse til bildene dine, både i gull, tre, hvit eller svart! Jeg hadde skikkelig problemer med å velge, da de har så sinnsykt mye fint, men er veldig fornøyd med resultatet. Disse bildene gir meg en skikkelig god følelse, og det er det viktigste for meg. Hva syntes dere? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

. . . . 

” Koden –MARIEDA25- gir 25% rabatt hos Desenio mellom 17-19 april. (Koden gjeller ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters) “

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

Du kan også søke i kategorier, som for eksempel TEKSTPLAKATER eller FOTOKUNST 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with 5 preset

Q: Hva syntes dere? 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg har pusset opp rommet mitt!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.