Perfekt lørdag, oppskrift & søndagsplaner.

Categories Trening/helse

S ø n d a g .
I går hadde jeg en såå fin dag. Nærmere perfekt faktisk! Det var nydelig vær, så jeg startet dagen med en joggetur ute. Årets første joggetur med vår-jakke, noe som kjentes helt sjukt digg!! Jeg løp med feelgood musikk i ørene og sola i ansiktet hele veien, og endte opp med den unike, gode følelsen jeg alltid får av å løpe ute om våren og sommeren. Løpeformen må nok jobbes litt med før den er tilbake der den var i fjor, men det fikser vi etterhvert, haha! Jeg har jo prøvd å fokusere mest på styrke det siste året, og selvom jeg ikke har klart å holde meg helt unna kardio- så er ikke kondisen som den en gang var.. Jaja, da er det vell bare å løpe mer da – gøy å ha noe å jobbe mot! 

Etter et par timer i solveggen foran huset, heiv jeg meg i dusjen og dro for å møte ei venninne. Vi gikk en lang og deilig kveldstur, før vi dro innom butikken og handlet inn til pizza- og candyking kveld. Altså, dager som denne er helt etter min smak. Det var lyst, stille og nesten litt varmt (!!!) da vi gikk tur, så før vi viste ord av det, hadde vi gått å skravlet i nesten 2 timer! Følelsen av å lande på sofaen med pizza, pepsi og godteri etter en slik dag- er helt unik. Så takknemlig for venninnekvelder som denne. 

Idag skinner fortsatt sola, og jeg skal på en liten tur med familien og hundene. Senere skal jeg en tur på trening, og bruke resten av dagen på å slappe av. Søndagskvelden er en av mine favoritter i løpet av uka, så den skal nytes! Legger ved oppskrift på en superdigg Proteinkaffe Mocca jeg lagde igår, og håper dere liker den. Nyt søndagen, mine venner <33 


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
1/2 banan
1 Scoop sjokoladeprotein 
1 dl melk
1 dl ferdig kokt kaffe 
+ isbiter om du ønsker en kald god iskaffe isteden. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Processed with VSCO with av8 preset

Q: Hva er dine søndagplaner?
 

1 kommentar

1 thought on “Perfekt lørdag, oppskrift & søndagsplaner.

  1. Kjekt å høyra at du har ei digg helg 🙂
    Den iskaffien såg skikkelig god ut! Blei litt nysgjerrige på den banana. Har aldri sett at nokon har da i kaffi. Hehe.
    I dag blir da litt blogg og så skal eg fortsette å rydde huset. Har eit mål om å komma meg igjennom alle rom.
    Ønsker deg ein nydeleg søndag! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.