Hjelp til å booste treningen?

Categories Mat

Reklame | Boostbox.no

Good morgeen, happy monday, og fiin 2. Påskedag mine venner!! For en start på uka, hæ? 
Jeg kjenner meg såå klar for denne uka, og er skikkelig motivert for alt gøy som skjer fremover. Først og fremst gleder jeg meg til treningsøkta jeg skal ha med Susann nå straks! Sola skinner idag også forresten, noe som skal NYTES! Videre gleder jeg meg til senere idag, for da skal jeg nemlig hjem å gjøre ferdig siste finishen på oppussingsprosjektet mitt. Alt burde på en måte være i boks hjemme, før jeg flytter tingene på onsdag. Åh, jeg gleder meg til å vise dere før/etter bilder!! , imorgen skal jeg en tur til Sverige med ei venninne på harrytur- noe jeg også gleder meg sjukt til. Noen som er interessert i å se hva jeg kjøper med meg hjem?? Så ja, dette skal bli en fiin uke ​ 

Så over til det dette innlegget egentlig skulle handle om, nemlig boksen dere ser under her. Jeg har vært så heldig å få teste mars-boksen til Boostbox denne måneden, og må bare begynne med å si- wow, for et kult konsept! For de som ikke vet hva Boostbox er, så er det altså en slags motivasjonsboks for alle treningsglade sjeler der ute, som da sendes ut en gang i måneden. Boksen inneholder forskjellige nyheter, smaksprøver og treningsstæsj som skal booste treningen din, og ta deg til ett helt nytt nivå. Jeg digger hele konseptet, og syntes det er såå gøy at jeg har fått lov til å smake, teste og prøve ut mars-boksen! 

Om du er interessert i et abonoment, kan du lese mer om konseptet HER

​  Altså, de chipsene der smakte seriøst helt fantastisk! De ble spist opp greit fort, for å si det sånn… haha!

 ​  Karamellsausen fra Proteinfabrikken, har blitt en favoritt i kjøleskapet mitt. Jeg bruker den for eksempel på havregrøten på morgenen, og over vaniljekesam med bær som mellommåltid eller kveldskos. Den smaker ordentlig karamell, og er supergod! Den kan også brukes i milkshake, på is eller i diverse desserter, kaker og/eller muffins. DIGG!

​  Jeg må bare få lov til å skryte den proteinkaffen opp i skyene. Altså, dette er den beste iskaffen jeg noen gang har smakt – og det kommer fra en kaffe-elsker som meg! Den smakte ikke for søtt, ikke for mye kaffe, hadde ingen “protein-smak” i det hele tatt –  den var rett og slett bare helt sjukt digg!!

​  Jeg fikk også med hoppetau i måndenes box, noe som kommer godt med nå mot vår og sommer. Jeg elsker jo å trene hjemme, og kommer absolutt til å legge inn litt hoppetau-trening som en del av en sirkeltrening, for eksempel. Perfekt!
 



​ 

Q: Har du testet Boostbox? Hva syntes du?

1 kommentar

1 thought on “Hjelp til å booste treningen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.