Min dag, time for time

Categories Hverdagen

(WARNING: dette innlegget må leses med litt humor. Hvis ikke blir det HIMLA negativt, haha sorry not sorry…) 

07:55 GOD MORGEN

…Og der var torsdagen i gang! Jeg stod opp, laget havregrøten min med egg, kanel og bær- og en stor kopp varm kaffe med mandelmelk. Jeg hadde ganske god tid før jobb, så brukte morgenen på å lese litt blogger, se gårsdagens episode av Paradise Hotel, redigere litt bilder, og gjøre meg klar for dagen. Fiin morgen!

10:00 JOBB
Videre dro jeg et par timer på jobb. Det var siste vakten på senteret jeg startet å jobbe på for rundt 1 år siden, som nå skal legges ned.. Tenk; her har jeg enten trent eller jobbet, nesten hver eneste dag det siste 1,5 året!! Kjenner det er litt trist at det nå skal bort.. Men, sånn er det bare – og heldigvis er de nye sentrene kjempefine og jeg gleder meg til gode økter i nye omgivelser! Men ja.. en liten avsporing der. Timene på jobb gikk fort, og plutselig var det tid for å løpe videre. 

12:00 HOME SWEET HOME 
Yess, da var jeg ferdig på jobb, og har vært innom leiligheten for å pakke en liten bag. Jeg dro videre for å møte ei venninne som jeg skulle sitte på med hjem til familien. Planen var og hjem å male ferdig rommet, spise middag med pappa som hadde bursdag, og bruke kvelden hjemme før familien dro på fjellet og jeg skulle jobbe. Så feil kan man altså ta! Sånn ca 5 min før vi var fremme, fikk jeg melding av ei på jobb (flaks as), og kort forklart hadde jeg sett feil og startet altså på jobb om 1 time..  Er det muuuuulig?? Jeg hadde heller ikke fri dagen etter, slik jeg trodde- så jobbhelga mi startet altså der. Jeg kom meg hjem, løp inn døra, og måtte få pappa til å kjøre meg rett tilbake til jobb. Så joda, flott start på påska hæ? Bare meg som klarer å få til slike ting, men guuuud så irriterende.. Skjerpings Marie!

14:00 BACK TO WORK!
Påska 2018 er i gang, og jeg er tilbake på jobb! Flaks for meg at jeg faktisk trives på jobb, og har verdens beste kolleger- for hvis ikke tror jeg faktisk jeg hadde begynt å grine. Haha! Dagen på jobb gikk veldig fint, og fort! Har dere forresten smakt YT proteinpudding sjokolade, med Friggs-riskaker i?? Det må dere seriøst gjøre. Det er den beste snacksen som finnes!! 



19:30 HOME SWEET HOME, AGAIN!

.. da prøver vi igjen! Ferdig med dagens andre vakt, klar for og hjem å slappe av etter en lang dag. Jeg gikk til bussen, stod å trippet i kulda, ventet, og gledet meg til å hoppe på en varm buss. Og siden denne dagen hadde gått så himla bra fra før, så kjørte selvfølgelig bussen rett forbi meg. Kan denne påska bli bedre eller!!? Haha, jeg må nesten bare le- for lykken stopper nemlig ikke her. Etter å ha stått og ventet i 20 nye minutter på ny buss, og var mer enn klar for å bare komme meg hjem- finner jeg ikke busskortet mitt. Jeg leita i lommeboka, i alle lommene på jakka, over alt i bagen, men neida.. Jeg betalte den jækla bussbilletten og satte meg egentlig bare ned å ventet på at bussen skulle kræsje, at det skulle komme kontroll, eller at jeg av en eller annen grunn måtte gå hjem. (Idag ser jeg heldigvis humoren i dette – det gjorde jeg IKKE i går.) 

20:30 GOD NATT!
Etter en dag som denne, var det ingenting annet å gjøre enn å lage seg en skikkelig digg middag, og sette på en episode med Paradise Hotel. Haha.. What a day, hah?! Jeg tenkte egentlig at denne dagen skulle bli skikkelig hyggelig og inspirerende for dere å følge med på, men ja.. Livet skjer, er det ikke det de sier? Slike dager som denne trengs vell de også, for å skjerpe hodet, sette pris på de vanlige, fine hverdagene, hvor ting går som de skal – right?
INSPO DAG?? Håper i det minste dere trakk litt på smilebåndet. Blåtorsdag, over og ut.

Processed with VSCO with av8 preset

 ♥​
Q: Flere som kjenner seg igjen i disse dagene? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Min dag, time for time

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.