Helgeplaner & Rabattkode på treningsklær!

Categories Trening/helse

Reklame | https://barasportswear.com/

Heii mine venner!  Flere som er klare for heeeeelg? Jeg våknet veldig tidlig idag, dro på trening, kjørte fullkropp- og sitter i skrivende stund å slapper litt av, før jeg skal hjem å spise middag hos familien i ettermiddag. Hjem til min lille Maia, ååh jeg blir glad bare av tanken! Er det en ting jeg er glad for, og aldri ville endret på – så er det at jeg skaffet meg henne. Hun gjør en hver dag bra, og får meg alltid til og smile å le – selv på de verste dager. Jeg elsker henne virkelig av hele mitt hjerte ♥​

 Anyway.. Helgeplanene er lagt, og bortsett fra at jeg jobber både lørdag og søndag, skal jeg en tur til noen venner imorgen kveld, og på trening med ei venninne på søndag formiddag. En fiin helg med litt av hvert – det liker jeg vet dere! Ellers, er det vell påskeferie for noen av dere nå? Resten starter vell til uka. Noen som skal opp på fjellet eller? Åh, ikke fortell meg om det en gang – I wish!  Det blir nok by-påske på meg i år, så får hytteturen heller komme litt lengre ute april. Jeg jobber en del denne påsken, men har heldigvis noen koselige by-planer i vente som jeg gleder meg til. Savner da vi hadde lang påskeferie på ungdomsskolen og vgs as… En hel uke med fri liksom! Angrer på at jeg ikke satte mer pris på den.. (Ja, det var en oppfordring til alle dere “unge” som leser. Dere aner ikke hvor heldige dere er). 

 

Så, over til det jeg egentlig skulle fortelle dere. Jeg har vært så heldig å inngå et lite samarbeid med Barasportswear.com  (direkte link), og har fått lov til å gi dere en liten rabattkode “marie15”, som gir dere 15% rabatt på alle produktene på nettsiden deres! Hvor kult er ikke det? Og folkens, det er helt ærlig SÅ mye fresht treningstøy her. Bare sjekk tightsen jeg har på meg på bildene under her for eksempel. Hvor fin er ikke denne fargen nå som våren nærmer seg, hæ? I tillegg til fine fager og lekkert design, har Bara-klærne en utrolig fin passform og et veldig feminint snitt på treningsklærne sine, noe som gjør at de sitter som et skudd på alle – uansett form og fasong! Og jenter; her kan man squate så mye man bare orker uten å stresse over gjennomsiktig tights ♥ What a dream, hah?

Tights HER  (Bruk rabattkode “marie15” for 15% rabatt på alle produkter på hele nettsiden.) 

Q: Hva er dine planer for påskeferien? Og var ikke tightsen fiiin?

4 kommentarer

4 thoughts on “Helgeplaner & Rabattkode på treningsklær!

  1. Elsket tightsen! Jeg reiser til Beitostølen i morgen med kjæresten min og pappa, hvor vi skal stå på ski, gå på ski og bare nyte ferien 🙂 Ellers må jeg lese litt siden det nærmer seg eksamen :/ God påske 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.