Slik legger jeg grunnlaget for ei bra uke!

Categories Trening/helse

God morgen, og GOD MANDAG fine fine dere ♥ Hvordan har dere det? Flere enn meg som er gira på ny uke? Helga har vært veldig veldig fin, med mye å gjøre. Bloggen har blitt litt nedprioritert, og det har vell egentlig Instagram også. Men det har vært deilig! Pauser er nødvendig i blant, og denne helga valgte jeg å bruke all tiden før og etter jobb- sammen med familien min.

Fredag etter jobb, reiste jeg hjem for å “feire” bursdagen min med tacofredag, gave fra lillesøster og total hvilepuls. En skikkelig fredag-fredag! Lørdag var det jobb igjen, lørdagsmiddag med familien, candy og MGP på skjermen. I går derimot, var det på tide å tilbake til leiligheten etter helgens siste vakt på jobb. Trist hvordan man plutselig blir vandt til å ha hele familien rundt seg, hundene som blir like glad hver gang du kommer hjem, ferdig middag (hehe..), fyr i peisen, alltid varmt i huset, varmekabler på badet (!!!) – for så å komme hjem til en kald, tom hybel. Huff, det hørtes jo veldig deprimerende ut.. Jeg koser meg veldig i hybelen min altså, og heldigvis for meg- er jeg veldig flink til å kose meg med de små tingene. Det er faktisk en egenskap jeg er veldig glad jeg har, når jeg tenker meg om.

Men ja, nå ble det mye babling her- over til dagen idag. Det er mandag dere(!!) – og jeg er så sjukt klar for å gjøre mitt aller beste denne uka!! Jeg vet ikke helt hva som skjer, men motivasjonen er virkelig på topp om dagen! Jeg føler på en eller annen måte at jeg koser meg med alt jeg gjør..? Jeg gleder meg til både jobb og trening, hodet og kroppen spiller på lag, jeg har overskudd og energi – rett og slett ro i sjela, som jeg pleier å si. Denne uka skjer det faktisk ganske mye gøy, og jeg har planer om å kose meg hele veien. Etter ei uke med mye jobb, er jeg klar for ei uke med litt mer sosialt og gøy. Jeg starter uka som vanlig, med ei god treningsøkt. På planen står det legday, og den har jeg planer om å naile. En bra uke for meg, starter alltid med å gi kroppen min litt aktivitet, fylle på med masse god næring, og få hodet på plass der det skal være. DA har jeg lagt grunnlaget for ei fin uke. Er du med meg?



Maybe this day is not  
O
ne of your favorites, but 
Never forget that every
Day you wake up is a 
Amazing gift and it`s up to
You to make it count.  

Q: Hva er dine mandagsplaner? 

5 kommentarer

5 thoughts on “Slik legger jeg grunnlaget for ei bra uke!

  1. Veldig flott skrevet og motiverende! Fiiiine bilder av deg. God ny uke :-)) Her skal jeg ha min første kjøretime, så det blir veldig spennende. Ellers skal jeg prøve å komme inn i treningsrutiner igjen etter sykdom 🙂

  2. Flotte deg, Marie! Jeg liker den positive holdningen din 🙂 Det hadde forøvrig vært veldig gøy å se hva og når du spiser i løpet av en dag, er dette et innlegg du kunne tenkt deg å skrive?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.