En liten update

Categories Trening/helse

God morgen, mine venner!! Nå var det litt for lenge siden her.. Helga har vært ganske full (og fin), og jeg endte rett og slett opp med en liten bloggpause. Siden sist, har jeg fylt 23 år, feiret meg selv med mengder godteri og kake, slappet av hjemme hos familien og såvidt løftet rompa fra sofaen, brukt tid med venninner, og bare kost meg max. Med en “sånn” helg i bakhue, er det ikke akkurat lett å komme seg opp og inn i hverdagsrutiner igjen.. Jeg får sånn “I don`t give a fuck” følelse, og overbeviser meg selv om at det beste nok er og fortsette å stappe i meg sjokolade på sofaen. Kortvarig lykke er farlig fristende as! Det er liksom som jeg vil glemme hvor mye bedre jeg føler meg innvendig når jeg fyller dagene med aktivitet, fargerik næringsrik mat, jobb og gjøremål? Heldigvis for min del, slår disiplinen inn når motivasjonen svikter – og nettopp derfor endte jeg opp med en kick-ass mandagsøkt, masse endorfiner og ny stå-på-vilje for den nye uka. 

I går morges satt jeg i nesten 2 timer og skrev et innlegg om mine 23 år på jorda- og hva jeg har lært i løpet av livet, som jeg skulle dele med dere. Etter hele innlegget (som jeg for øvrig ble ganske fornøyd med!!!) var ferdig, klarte jeg å swipe meg ut av hele dritten, så alt ble slettet. Altså dere kan jo bare tenke dere reaksjonen. Eller nei, det kan dere faktisk ikke. Jeg gav opp livet, og dro på trening. Så ja, idag er planen å prøve på nytt i håp om å huske litt av det jeg skrev. Jeg vil så gjerne dele disse punktene med dere, samtidig som slike “tanker” er vanskelig å skrive to ganger..? Når fingrene løper på tastaturet, og tankene ikke rekker å bearbeides i hodet først, blir alt mer ekte og ikke like planlagt. Det liker jeg- og det har jeg inntrykk av at dere gjør også..? 

Haha bustetrollet på trening.. 

Senere idag står jobb og trening på planen, men først; litt mer kaffe, bloggjobb og God Morgen Norge. Ahh, jeg elsker disse lange gode morgenstundene mine. Forresten! I går etter trening fikk jeg plutselig akutt vondt i nakken, noe som egentlig bare har blitt verre og vondere i løpet av natta!! På jobb i går kveld, verket det så mye at jeg nesten måtte gå å legge meg?! I hele natt har ligget å vridd meg, og prøvd å finne en stilling som ikke gjør vondt.. Noe så slitsomt?! Jeg håper det forsvinner snart, for det er akkurat som smerten stråler opp i hodet og ned i ryggen. Noen som vet hva det kan være? Tror kanskje jeg har ligget feil, spent skuldrene veldig over en lengre periode, eller strukket en muskel? I don`t know.. Satser på at det blir bedre i løpet av dagen. 

Helt til slutt vil jeg bare ønske dere en fiiin tirsdag, og håper dere gjør det beste ut av den. Ta ansvar for egen lykke, gjør en ting av gangen, sett pris på alle mulighetene du har fått, og finn en positiv ting i alt du gjør. Dagens lille utfordring fra meg! Vi snakkes :* 
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.